sidste aften i Pisco

Peru's flag
South America » Peru » Ica » Pisco
July 18th 2009
Published: July 18th 2009

Renden til vandledningRenden til vandledningRenden til vandledning

mere troestning
snoeoeoefft....det er vores sidste aften her i Pisco, og det er naesten med klump i halsen at vi skal forlade dette sted. Vi har simpelthen nydt saa meget at vaere her..
De sidste to par dage, har vi vaeret med til at grave en rende. I denne rende bliver der i naeste uge lagt nogle vandroer, saa at 40 husstande der ikke har havt vandforsyning siden jordskaelvet, igen kan faa rindende vand😊 Det har igen vaeret helt fantastiskt at arbejde med, baade pga det hold vi har vaeret paa, men mest pga de dejlige boern der bode omkrin hvor vi arbejede. De har bare vaeret saa skoenne, at ja...vi har maaske leget lidt for meget med dem. Men- man kan simpelthen ikke modstaa deres charme, og iver efter at faa lov til at lege med nogel "voksne".
Den ene lille pige, paa omkrin 6 aar var helt vaek i Christan, det hele var bare Christan, Christan, Christan...der er nogle billeder af de to.
For at afslutte vores ophold her med stil, har vi samlet nogle dejlige mennesker, til en tur ud til det man kalder "fattigmands galapagos". Fattigmandsgallapagos, er en lille oegruppe der ligger lidt uden for Pisco, der skulle efter sigende baade vaere pingviner, soeloever, delfiner og en masse fugele. Men foer det, skal vi lige have en lille afskeds fest, med et par (mange) oeller..wee.
knus

Pisco sin FronterasPisco sin Fronteras
Pisco sin Fronteras

alle er ved at vaere klar til at tage paa arbejde.
Hus projektetHus projektet
Hus projektet

Christan kommer baerende med materialer til husfasaden
Hus projektHus projekt
Hus projekt

det var hvad vi kom til paa dag et. en staal ramme, der traengte til at blive rettet op
hus projektet

Det tog ike laenge foer end vi var igeng med at saette plader paa huset.
hus projektet

Det gik ret hurtigt med at faa de foerste plader op

Frokostpause i skyggen.
hus projektet

det begynder at ligne et hus:)
hus projektet

Christan goer klar til at laegge taget paa
hus projektet

materialerne, var ikke af de bedste som i kan se. Dette var den eneste winer-stige der var, saa man maatte vaere lidt kreativ
hus projektet

her sidder familien og ser paa os bygge huset til dem.

Hanne leger handy-man
hus projektet

Saa er taget ved at vaere paa:)
hus projektet

indervaege og isolering saettes paa
hus projektet

Det er et ret beskidt arbejde
hus projektet

Det ligener faktist et hus her

Tot: 0.13s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0844s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb