Sumilon Island

Asia
January 3rd 2009
Published: January 3rd 2009

03.01.2009

I dag planen å dra over til fastland for å besøke en by. Men da det er høye bølger er
var det ikke dagen for båttur med en hjemmesnekret doning av en båt. Dette medførte at
jeg må gå nok et døgn uten Pepsi Max. For de av deres som kjenner meg er ikke det bare, bare😊

Har vært i Asia flere ganger tidligere og har blitt vant til disse grønne skapningene som henger
i taket og piler bort så fort du prøver å fange dem. Men her er disse gekoene litt freidigere,
de piler over senga de mens du ligger der og koser seg nede i håndveska mi. Jeg mener bestemt at
disse skapningene SKAL holde seg i taket og ikke i nærheten av meg!!

I morgen er det søndag og kanskje en mulighet for å besøke nærmeste tettsted, Oslob (ikke skrivefeil plassen heter Oslo + b) da det virker som vinden har roet seg litt.

Her på denne øya går dagene med til å sove, spise, gå tur og legge kabal på PC'en. Vi har nå brukt opp alle internettkupongene på hotellet så jeg kommer ikke på nett før de har skaffet til veie flere.

Sola har vi fortsatt ikke sett noe til så bikinien ligger fortsatt urørt i sekken.
Kommer ikke sola i løpet av de nærmeste dagene skal plan B settes ut i live. Da blir det fly til smilets land
Thailand. Michael har store planer om å avlegge yndlingsøya Koh Samet et aldri så lite besøk.

Takk for hyggelige hilsenere i bloggen vår😊

4th January 2009

Hei på dere! Da er dere vel fremme skjønner jeg, bra! Tøft med sånn reisebrev da:-) Håper sola titter frem hos dere etterhvert, men forstår at dere har en plan B hvis så ikke skulle skje. For ordens skyld, her er det -24 grader, og heller ikke noe sol... Hilsen Bjørn m/fam.

Tot: 0.112s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 55; dbt: 0.0633s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb