Van alles en nog wat

South America » Suriname » Paramaribo
December 4th 2008
Published: December 4th 2008

Helleuuuu allemaal!!!

Zijn jullie lekker sneeuwballen aan t gooien daaro?? whahahaha Te grappig. Ik zit hier nog altijd te smelten in de zon. Afgelopen drie dagen regent het wel, dus het is ietjes afgekoeld. Niet dat ik er iets van merk, maar goed.
Nou de meesten van jullie weten het al, maar ik woon al in mn eigen huisje hier. Is in dezelfde straat als waar ik eerst woonde, dus lekker bekende en rustige buurt. Alleen zijn er wel honden daar, dus dat was echt even mn angst voor honden overwinnen, maar nu ben ik het wel gewend. En ze zijn mij ook gewend.

Ik had van de week mijn eerste beestjes-incident!!! Mij god. Het was weer zover hoor....Ik was in de keuken en wilde gaan afwassen, dus ik pakte de spons en daarachter zat een kikker verscholen. Ik heb echt gegild, en meestal gil ik niet. Ik schrik wel, maar ik gil niet. Dit keer dus wel!!! Nadat ik weer kon bewegen ben ik de kamer in gerend en daarna naar de woonkamer, want daar was mn telefoon. Toevallig was mn neef in de buurt (had ie net daarvoor gesmst), dus ik belde in paniek op, of ie langs kon komen. Kwam ie langs, alles onderzocht, alle potten en pannen overal, maar geen kikker te zien. Nou uiteindelijk heb ik alles ondergespoten met Baygon in de hoop dat ie ergens dood zou gaan. En GELUKKIG heb ik hem sinds toen niet meer gezien. Ik heb dan ook sinds toen de keukenkastjes niet meer open gedaan. Straks spring ie ineens op mn hoofd. Ja daaagggg. Dus ik heb m paar borden, glazen, bestek en twee pannen in het zicht, dan hoef ik die kastjes niet open te doen. :-D

Owwwjaaaa, had ik jullie nog niet verteld he. Maar dit huis is voorzien van een wekker...namelijk mijn gekke buurman. En dan bedoel ik ook echt GEK!!! In de meest letterlijke vorm. Elke ochtend gaat ie op zn bakon zitten die pal naast mn huis is, en naast mn slaapkamer en begint te praten en te schreeuwen over alles wat hem dwars zit die dag. Dan heeft ie t over de president, dan over de ministers, en hij heeft t altijjddddd over Jezus. Jezus dit, Jezus dat. Ik quote: "Zonder Jezus ben je niets, zonder Jezus, ga je naar de hel!!!" Naar de hel hoor je, naar de hel." Hij verteld van allleeesssss daar op zn balkon, en de buurt is het al gewend, nou IK NIET HOOR!!!!! DAMN IT. PFFFFFFFF Maar soms moet ik wel om hem lachen hoor, soms zegt ie wel grappige dingen.

Nou verder heb ik hier Srefidensi gevierd (Surinaamse onafhankelijkheid). Keek eerst naar de optocht van de strijdmachten. Vorig jaar had ik t niet gezien, ook niet op tv, waarschijnlijk sliep ik gewoon, haha. En later op de dag ging ik de stad in met Rafiek. Beetje wandelen hier en daar. Was wel leuk.

En afgelopen weekend ben ik donderdag, vrijdag en zaterdag uitgeweest. Was super leuk. En zondag was k naar de jaarbeurs met Rishi en Shannon. Dus ben deze week aan t uitrusten. En morgen waarschijnlijk bowlen. Moet nog ff rondbellen wie zin heeft om te gaan. :-D

Nou voor de rest heb ik niet veel te vertellen. Als ik weer wat leuks heb beleefd hier horen jullie t wel.

Ciaaoooooooo!!!!

4th December 2008

HAHAHAHAHAHA, je kikker-verhaal! Ik zie het al helemaal voor me :P
5th December 2008

froggie
Nelli, een kikker, kom op! hahaha :P doe de groeten aan je buurman en pas je op voor j rug met bowlen :D x!

Tot: 0.047s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0308s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1018.1kb