haloween in amerika

October 30th 2008
Published: October 30th 2008

hey bloggers
hier een berichtje uit US
zoals jullie weten zijn we hier bij vrienden van mama en lies.
we hebben hier al de zee bezocht en ja lies moest haar voeten in de zee steken :D zoals je kan zien op de foto.
lies doet haar best om er is een amerikaanse haloween van te maken we hebben al pompoenen uitgehold enzo...
straks kunnen we pompoenentaart proeven. ik heb al pompoenenijs geproeft maar dat vond ik echt niet lekker en mama ook niet.
we hebben ook een waterval bezocht en je kon de waterval van boven af bezien als je de berg op wandelden, wat we dus hebben gedaan. van mij mocht die berg ietske kleiner zijn:D
Mama heeft haar best gedaan en is op het platform geweest ondanks haar hoogtevrees.
op mama haar verjaardag hebben we de film tinkerbel gezien, eigenlijk vond lies dit nog het allerleukste denk ik:D
dikke kussen voor jullie allemaal
en tot de volgende keer

30th October 2008

kweet ni heb gwn geen onderwerp :)
heeey enya ik miss u wel eigenlijk zenne! ik begin da stillekes aan te beseffen!! das wel ni zoo plezant!! woooo halloween in usa!!!! ik zeg het u al veel plezier en hopelijk komde ng leven terug he ( na u haloween tochtje) hihi doei kusjes sarah musicalkamp!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
30th October 2008

en wie is ik ?
31st October 2008

hallo de reizigers
De waterval is indrukwekkend, hopelijk krijgen we nog veel knappe foto's te zien. Pompoenijs!!!njam,njam... No veel plezier en een dikke kus van ons.
2nd November 2008

wie is ik?
wie zou ik nu zijn...una sorry kwas men naam er vergete bij te zette xxx

Tot: 0.231s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 50; dbt: 0.1306s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb