halloween!


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Washington » Seattle
November 1st 2008
Published: November 1st 2008
Edit Blog Post

hey,
wy hebben hier een echt halloween gehad
lies una en ik zyn naar een spookhuis geweest!
mensen waren verkleed: volwassen, kinderen...
alle leeftijden behalve de echte kleintjes,
zwanger en mensen met hart problemen enzo mochten er niet in.
wat ik achteraf heel goed begreep 😊
una dacht eerst zelf dat we ons hadden vergist,
wat nog niet zo raar is met een dj en mensen die lijken te gaan feesten op een vrydag.
toch was het een spookhuis waar mensen voor aanschuifden zoals in een pretpark.
na lang wachten mochten wy erin.
lies gaf mij een hand waar ik uiteindelijk toch wel blij voor was!
(je had al die gillen mensen maar is moeten horen!)
binnen:
overal waren zo kamertjes die met een ander kamertje waren verbonden
lies keek altijd heel goed voor ze een hoekje om ging :D
na een een paar keer goed gegilt te hebben begon ze zelf technieken te proberen:
zoals haar been uitsteken voor ze de hoek omging
en gillen om de acteurs te laten schrikken voor ze haar lieten schrikken :D
maar het werkte niet...
op een bepaald moment wouw ik er toch even uit!! mijn hart had nog nooit zo hard geklopt!
genoeg spookhuis voor een heel jaar!! :D
dikkke kussen enya :D


Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



2nd November 2008

bomma
niet te zat geweest dames
7th November 2008

hoe zit het met mijne prijs?
awel,hoe zit het nu met mijne prijs? Ik sta ook heel goe mé een strooien rokske zulle!
17th November 2008

strooien rokske
hihi, het antwoord was fout en by the way we vermoeden dat het je toch niet zo goed zou staan :p alle hamburgertenten op elke hoek zyn naar jou genoemd: Wendy's authentieke hamburgers, probeer maar is niet aan jou te denken!!

Tot: 0.26s; Tpl: 0.028s; cc: 15; qc: 51; dbt: 0.0675s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb