by mexine en anna =D

North America » United States » Oregon » Newberg
October 26th 2008
Published: October 26th 2008

hey,
nu zyn we niet meer in canada maar in amerika!
we logeren nu by by vrienden van mama en lies:
maxine en anna :D
ze zijn heel vriendelijk! vannacht sliepen we in de lieving met 4 :D
en nu babbelt iedereen gezelig (int engels) in de keuken.
voor echt mee te praten moet ik nog wat oefenen :D
stil wat mee luisteren is voor mij voldoende :-)>
lies heeft gezegd dat we hier helloween gaan vieren!
dus gaan we samen pompoenen uithollen en de hele week pompoensoep eten :D
is daar nog iets interesant gebeurd?
want ik moet maar vanalles vertellen ma wat daar gebeurd is mss ook leuk om te weten??

voor iedereen nog nen dikke kus!!
xxxenyaaaxxx

27th October 2008

hoi allemaal
Hoi,hoi, Tis weer leuk om te lezen wat jullie allemaal beleven. Wij zijn ook op reis geweest. Een weekje naar Denemarken. En dat was ineens ons drie weken oude dochter haar eerste reis. We hebben er allemaal van genoten en Jackie heeft dat heel goed gedaan. ze is al wat groter geworden. We zullen nieuwe fotos op haar site zetten zodat jullie haar kunnen zien. Veel plezier en schrijf nog maar wat das tof. Dikke kus van ons drietjes.
28th October 2008

Tooooof !!!!
Enyaaaaa ,,, da klinkt zo leuk !!!! We missen u op de scouts , we zijn zo .... nja ni compleet . En nu we zonder u zijn is het niet twee-twee bij spelen maar twee-één en das minder tof =( maar echt Kwens uuuu nog SUPERVEEL plezier en khoop u snel terug te zien XXXiluuuuXXX =D
14th November 2008

Haai x
Haai E n y a a e Hoe is het daar?. We missen uu ongeloofelijk hard op de scouts, ijgelek overal ! iiLoveYouuuBabyy x iiMissYouuBabyy x iiNeedYouuBabyy x

Tot: 0.146s; Tpl: 0.014s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.0447s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb