68 dagar igjen!

Norway's flag
Europe » Norway » Western Norway
October 21st 2008
Published: October 21st 2008

Vaar foerste tur ilagVaar foerste tur ilagVaar foerste tur ilag

17.mai-middag paa Mallorca

Juhuuuu!

Første "reise"innlegg frå oss. Måtte prøve med en liten test, for å sjå kordan ditte blir.

I følge nedtellaren på sida vår her er det no 68 dagar 12 timar og 47 minutt igjen til avreise akkurat no. Det nærmar seg! Syns ikkje det er lenge sidan det var over 100 dagar og ei evighet til vi skulle ut og reise. No syns eg nesten tida går for fort!
Føler det er meir som ikkje er fiksa, enn kva som er fiksa.

Fiksa:
-Bestilt og betalt flybilettar
-Hostell i New York
-Pass til Arild

Ufiksa:
-Klarer vi å spare nok pengar?
-Utleige av leiligheta
-Vrake/selge bilen
-Seie opp/søke permisjon i jobbane
-Spanskkurset
-Vaksiner
-Dill og dall som må kjøpast
-Visakort/Mastercard
-Sjekke ut/søke om visum

Jadda!!! Men eg har som alltid god trua på at alt ordna seg. Det har en merkelig tendens til å gjere det!
Vi kosar oss i alle fall enormt mykje med å lese reisebrev og finne info om dei landa vi skal til på nettet. Tida går fort når en surfar!!

Vi kjem sterkare tilbake med eit meir konkret innlegg om forberedelsane våre før vi reiser. Kanskje ikkje så veldig interessant for alle, men av eiga erfaring er det kjent for andre som planlegg tur.

Sneix!

Amsterdam 07Amsterdam 07
Amsterdam 07

Har forlatt interrailkjeksa mine og hook'a opp med Arild istaden.
TogturTogtur
Togtur

Arild som backpacker :)
Paris 08Paris 08
Paris 08

Utsikt frå Eiffeltaarnet

2nd May 2009

Härligt att se detta.
Herregud har inte ens fått med mig att ni skulle på en så lång tripp...helt otroligt vad ni har fått uppleva saker: Har ni hållt er frisk hela tiden då? Vilka härliga upplevelser ni måste ha fått... kostade mycket att åka alla dessa svängar och vara bora så länge? Ungefär? Är själv sugen att göra nån sån sak. Ska ni på mer turer? Berätta, måste läsa vad ni skrivit....kram i massor på dig Jorunn...

Tot: 0.09s; Tpl: 0.02s; cc: 10; qc: 28; dbt: 0.0315s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb