Renca jeste jednou 22.5.2008/27.5.2008

Asia » Thailand » North-West Thailand » Pai
June 14th 2008
Published: June 14th 2008

Trosku jsem si privstala, abych se stihla sbalit a hura do Pai. Nejdrive jsem musela do Chiang Mai a od tamtud do Pai. V autobuse do Pai byli 4cizinci a 4domorodci a z tech 4domorodcu 3pracovali, smesne ne?Prvni dve hodiny byly nuda, ale pozdeji to zacala byt zabava. V autobuse jel jeden klucina, ktery ujmel thajsky, tak jsem se dozvedela, ze se libim ridici. Zbytek cesty jsem vedela, ze se kluci bavi o me. Vricky rekli thajsky cizinec a otocili se na me a smali se a ja jsem se smala taky co jsem mela delat. Fajn, ze jsem vedela, ze se bavi o me, ale nemela jsem sajnu o cem. Dostala jsem od kluku banan, to jsem se mela!
Jak jsem do Pai dorazila, nasla jsem si ubytovani hodila jsem bagl do pokoje a sla se projit. Je to male mestecko tak jsem se neztratila. Je to doupe hipis takze moje doupe, ziva hudba no nadhera. Potkala jsem tam lidicky s kterymi jsem byla na ture v Chiang Mai, jen jsem se tak poflakovala, projizdela jsem se dookola na motorce, byla jsem se koupat se slony, proste pohodicka. 26 jsem vecer sla do baru, kde byla sou s ohnem, trochu jsem si zatancila a sla jsem spat.
27 jsem jela zpet do Chiang Mai za Romcou.

29th July 2008

ty slony vám závidím.jo a jste zhubly, at vás vobec poznáme jak se vrátíte.odjela vás taková parta a ted se nám vrátíte jako dv modelky.
30th July 2008

No modelky... uz ne
bohuzel se uz zase vratime jako parta, protoze dva tydny v kravickovem autobuse se na nas poznamenaly :o(

Tot: 0.176s; Tpl: 0.01s; cc: 18; qc: 46; dbt: 0.0919s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb