een illusie nareizen?

This journal has been deleted.
COMING SOON HOUSE ADVERTISING ads_leader_blog_bottom

Comments only available on published blogs

2nd March 2008

woopie!
Hear, hear! Wederom een mooie tekst, mijnheer van Vugt.
4th March 2008

je bent een mooie treinfilosoof
ook een Indier is niet altijd een saddhu en de meesten blijven gewoon thuis.pas op voor de grote gestreepte katten van een meter hoog.en niet elke slang is aan het eind een olifant. De groeten aan Mother Amma.
5th March 2008

Tja. Waarom zou het India dat je als reiziger beleeft, minder echt zijn dan het India dat je meemaakt als je er woont? Dat het anders is, moge duidelijk zijn, maar dat hoeft toch niet per sé minder mooi of leuk te zijn? Of je nou in India bent of in Nederland, je bekijkt de dingen altijd vanuit je eigen context. Wees gewoon maar blij dat je de dingen met een frisse blik kunt bekijken en dat je duidelijk wel iets meer buiten je eigen hokje durft te kijken dan sommige reizigers. Ik heb je niet voor niks wat obstakels onderweg toegewenst ;-) x!
6th March 2008

aanpassen of niet
Jij nepindier, ik kan me voorstellen dat de Indiers het gedrag van de westerlingen net zo bestuderen, als wij deze Indische cultuur en omgang. Zo zie je maar weer, een divers land met divers publiek. En dat maakt mij nog steeds benieuwd om het met mijn eigen ogen zien! X

Tot: 0.088s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0602s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb