Singing in the rain

Auto'sAuto'sAuto's

Bij mij in de straat

Auto door het water
Hallo lieve mensen!

Hoe is het met jullie??? Met mij alles prima hier. Nog steeds aan het genieten van het goede Surinaamse leven. Ik ben al een beetje een gezond kleurtje gekregen en hoorde laatst zelf dat ik een buikje heb!!!! :-O :-O BIG NEWS PEOPLE.
Alleen is het saai op werk en t bedrijf zelf is niets aan. Maar ik vermaak me wel. En ben van plan om deze week ook echt echt te gaan beginnen met mn scriptie. Nu zal ik er wel aan moeten geloven ben ik bang.
Ik word alleen nog luier was t weer en wil alleen maar nog meer slapen. hihi.

Het regent nog super veel en keihard. Eergister was weer alles helemaal onder gelopen. Ik was op werk en ging rond 3 uur naar huis met de taxi (like I do every day). Toen was het al begonnen met regenen en het water hier voor het Krasnapolsky hotel was al redelijk hoog, maar er reden nog auto's. Gelukkig heb ik niet het eerste huis genomen wat ik op het oog had, want dat was zeker onder water afgelopen maandag. Thuis bij mij loopt het gelukkig nooit onder water. Maar de straten
Auto'sAuto'sAuto's

Bij mij in de straat
waar het huis aan ligt waren wel onder water, en nog best wel veel. Ik doe er wel wat foto's bij. Ik vind t wel leuk als t zo hard regent! Ik moet nog een keertje gaan lopen dan. Alleen zie je dan volgens mij best veel beestjes overal. :S Als ik me daarover heen heb gezet, ga ik wel ff wandelen in de regen.

Toen ik gister op het werk kwam zag ik dat ze hier bij de personeelsingang nog bezig waren met de overlast van de dag ervoor. En mijn collega zei dat hij hier vast zat tot half 10 's avond, omdat er geen taxi's meer kwamen naar de binnenstad. Het water was in de lobby van het hotel en zelfs achter de receptie en in de liften. De mensen achter de front desk hadden hun schoenen maar weg gehaald en deden hun werk, staand in het water van ong. 10 cm hoog. whahahaha Was ik even blij dat ik op tijd weg was!! hahaha

En dan denk je te ontsnappen aan de regen door Nederland te verlaten....

Owja....ik heb n huisdier mensen! Een kleine kamrawintje, en hij/zij/het komt elke dag op god-knows-welke-manier binnen en loopt op de muur naast het raam in de 'woonkamer'. Dan komt ie even gedag zeggen voor een paar minuten en dan is ie ineens weg. Ik raak nu wel een beeeeetje gewend aan dat beest. Deze ken ik inmiddels al. Ik heb alleen nog geen naam bedacht. Any suggestions??
Ik kan het echt niet over mn hart halen om die beesten te doden, but I dont like them either. Laatst was er ook een kakkerlak in dat huis waar die vrouw woont. Dat was echt eeeenngggg. ik ben maar snel gillend naar buiten gerend en die vrouw had t vermoord.
Nou jongens en meisjes...dat waren dan de spannende gebeurtenissen in Paramaribo.
To be continued....

DomineestraatDomineestraat
Domineestraat

De straat van hotel Krasnapolsky.
DomineestraatDomineestraat
Domineestraat

De straat van hotel Krasnapolsky.
De lobby van het hotelDe lobby van het hotel
De lobby van het hotel

zandzakken en al. hahaha
Pootje baden Pootje baden
Pootje baden

Achter de front desk.

30th May 2007

wat erggg zeg. inderdaad zwembad
het is veel erger dan ik had gedacht. Het is niet meer te overleven zo denk ik.. Zwemvesten en kano's nodig? En het verbaasd me nog steeds. janelle en een kamrawintje als huisdier.. WOW.. Nou zeg Simba is jaloers.. Hij wil ook een kamrawintje als huisdier. Dus neem hem mee hahaha.. nou ik zou zeggen zodra er een keertje het zonnetje schijnt gelijk in je bikini springen en liggen zonnen. En als het regent zwemvesten aan en zwemmen.. Toi Toi. hou je goed en taai en sterkte en geniet ze.. Ondanks alles ben ik nog steeds beetje jaloers... doegggg
30th May 2007

wat dacht je van Edson :-)
31st May 2007

Is hij ook singing in the rain?? Is die gast nou al vertrokken uit Recife??

Tot: 0.072s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 27; dbt: 0.0449s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb