Huisje boompje beestjessss


COMING SOON HOUSE ADVERTISING ads_leader
Suriname's flag
South America » Suriname
May 11th 2007
PUBLISHED: December 4th 2008
Edit Blog Post

Woah over een week ben ik hier gewoon al een maand!!!! Damn, time flies when youre having fun.
Ik ben afgelopen zaterdag verhuisd naar mijn eigen huisje. Het bevalt me erg goed daar. Ik kan alleen nog niet koken, want er is nog geen gasbom aangesloten. Als dat er eenmaal is, ga ik misschien nog wel een keer proberen te koken. Ik eet nu met die vrouw mee van wie het huis is. Gelukkig kookt ze wel lekker. :-D En er moet nog wel een keukenkastje geplaatst worden. Heb nu mijn boodschappen in een doos, hahaha.
Ik moet jullie nog fotos sturen van mn huisje, heb nog geen fotos gemaakt eigenlijk. Tis wel klein, maar precies goed voor mij. (ik ben ook niet zo groot he hihi) Volgens mij ben ik nog maar een avond alleen geweest, elke dag was er wel iemand die even langskwam. Alleen is t wel jammer dat ik niet echt een bank heb waar ik op kan luieren. MAAAR ik heb natuurlijk wel een hangmat. Whoehoe. Dus Merel, Lavin en Melisweet nu eindelijk hoe vervelend t is om alleen op stoelen te zitten en geen bank te hebben. Als ik n bank heb moet ik dus eigenlijk wel een feestje geven he. A i-have-a-sofa-party. Hihi Brazilian-style.
Ik moet alleen nog steeds wennen aan alle sloten en diefijzers en dergelijke. Maar ik voel me wel heel veilig daar, tis een rustige buurt.
Ik word elke ochtend opgehaald door mijn oom, en hij brengt me dan naar werk. Hij is elke ochtend in de buurt en moet toch naar de stad rijden. En na werk rij ik mee met een collega of ga ik met de taxi.
Het was ongeveer een week droog hier, en vandaag is weer alles onder water. Pfff. Ben nu op werk en de personeelsingang is onder water. En de hoofdingang ook. De hele domineestraat is onder en dat is hartje stad. Er staan nu zandzakken voor de hoofdingang. Haha Ben benieuwd hoe ik nu naar huis ga. Met mn schoenen in mijn hand en al. Kan net zo goed in mn zwemkleren naar werk geloof ik.
Oww ik had eergister CRISISSSS. Ik had een aanvaring met een kamrawintje. Nu zullen een aantal mensen denken: Huh, wat is dat nou voor gerecht? Nee dat is voor de verandering geen eten, is een soort kleine hagedis, een gekko. I HATE THOSE THINGS. Ze zijn eigenlijk harmless, maar ze zijn gewoon creapy en je ziet ze ineens in je kamer aan de muur, op de grond, op t plafond, overal en nergens. Dus ik zat rustig op mn stoeltje thuis op de laptop, en zag ineens iets bewegen in mijn ooghoek. IEEUUWWW Helaas was er niemand in de buurt die het voor me weg kon halen, dus heb ik t maar gelaten voor wat het was, en ben rustig naar bed gegaan. s Ochtend stond ik op, ging tanden poetsen, zag ik een baby-kamrawintje boven mn hoofd. Nou toen ben ik maar in de keuken gaan poetsen hoor. :S Iets later moest ik iets weggooien, en ik was het vorige incident al ff vergeten, loop rustig naar die vuilzak en ja hoor.NOG EEN!!!! Van die schrok ik zo erg dat ik ook echt heb gegild. Gelukkig had die vrouw het niet gehoord in haar huis. :S Was echt een noodkreet.
Waarom komen ze perse bij mij thuis?!!!!!! DAMN IT.



COMING SOON HOUSE ADVERTISING ads_leader_blog_bottom



Comments only available on published blogs

30th May 2007

the law of attraction....
hahaha.....The law of attraction...thats why!!! ;)..gewoon die beesies uit je gedachte verbanne en dan komt t wel goed...hihi
31st May 2007

Yeah right
Trust me...ik geloof heilig in the law of attraction. MAAAAAR ik trek die beesten echt niet aan! Jullie hadden ook Annabel niet aangetrokken. Maar ik zal proberen vrede te sluiten met ze....wie weet helpt het!!

Tot: 0.106s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 56; dbt: 0.0766s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb