Luksus og en god dusj

South America » Venezuela
July 28th 2015
Published: June 22nd 2017

Geo: 10.6086, -67.015

Onsdag morgen var det dags å reise fra Canaima. Vi orket ikke tanke på nok en natt på nattbus - så vi fikk ordnet med en privatsjåfør som skulle kjøre oss de 100 milene til flyplassen for å komme til Carracas. Vi startet tidlig om morgenen - greit å ha en sikkerhetsmargin i forhold til tid her i Venezuela. Kjøreturen tok ca 7.5 timer, vi hadde en sjåfør som var ganske dreven - og ville hjem - så han kjørte ganske fort. Veien gikk gjennom grønne landskaper og enger. Noen småbyer/landsbyer var det også av og til. Landet bærer preg av slitenhet og forfallenhet. Bilparken er gammel.. De fleste bilmodeller er 20-30 år gamle...Vi var fremme på flyplass i Puerto Ordez ca kl 1500 og flyet gikk kl 2030 - så her var det bare å finne på noe for å drøye tiden. Jeg hadde med meg bok - Stalker (Kepler)... Da gikk tiden ganske fort. Magen er fremdeles ikke helt i lage - så lite mat inn og fort ut her i gården.. Regner med at det blir bedre når jeg kommer i mer siviliserte forhold... Flyet gikk som de skulle og vi var fremme på hotellet i Carracas ca kl 2300.. Tror sengen de hadde der må ha vært verdens beste !! Sovna som 2 steiner, med visshet om at denne natten ikke ville bli lang.. Fly videre til Tobago i morgen kl 0900 = ut av hotellet kl 0600.

Tot: 0.171s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 50; dbt: 0.0662s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb