Helguth's Guestbook

14th July 2016

Vet ikke om jeg syns det ser ut til ? v?re v?rdt prisen. H?per det smakte bedre enn det ser ut :)
From Blog: Starten på Asia
6th August 2015

Da ble det middag i dag ogs? Helge!! Bra du fors?rger familien :) :) Stilig bilde!
6th August 2015

Her vil jeg bo!! S? utrolig flott det ser ut der, skikkelig slaraffen, det hadde passet meg :) :)
6th August 2015

For noen utrolig flotte bilder!! Det m? ha v?rt et eventyr uten like ? v?re p? denne turen. Er s????? utrolig stolt av deg jenta mi :) Tenk at den lille Camilla som var s? redd mus, har blitt den utrolig t?ffe, flotte jungeljenta!! Blir ydm
yk selv av ? se p? bildene og hadde en liten t?re i ?yekroken for deg og det du har prestert!!! God tur videre!!! (skulle gjerne kommentert hvert enkelt bilde, men det blir for mye...)

Herregud, det ser jo ut som flyet har kr?sjlandet..... :0 :0
6th August 2015

Plukker du opp noen teknikker, eller er det bare smakspr?ver p? gang, thi hihi :) :=)
23rd July 2015

Du storeste - god tur

Stilig bolig :)
21st July 2015

Zzzzzzzzzzzz, s? deilig ut!
21st July 2015

S? mange flotte bilder. Det m? v?re en utrolig opplevelse og oppleve dette!!Kos dere og v?r forsiktig :) :)
21st July 2015

Fine, t?ffe jenta mi :) :) :) Kos dere videre!!

Vakkert!!
21st July 2015

Flyplassen?? Ikke store greiene det der :)
18th July 2015

Ha ha ha ha, s?nn er det ? v?re rik Camilla!! Leste det du hadde skrevet i bloggen, men v?r n? forsiktige begge to. Det er ikke et land for ferskinger og pyser tydelig vis. God tur inn i jungelen. Snakkes n?r du er p? nett igjen.
From Blog: Inn i Venezuela
18th July 2015

V?r forsiktige og ha en opplevelsesrik ferie
From Blog: Inn i Venezuela
18th July 2015

S? herlig det ser ut!!, G?y med de flotte fiskene!
18th July 2015

Flotte bilder! Koser meg s?? med bloggen deres :) God tur videre :)

Ser deilig ut men 5 til 6 dager er vel nok

Det der s? godt ut!!!
16th July 2015

God tur videre til nye opplevelser. Klem

Badenymfa!! :) :)
14th July 2015

Hmmm, litt porno/liveshow?? Ha ha ha :) :) S?te da.
14th July 2015

Dette stedet kjenner jeg igjen, Roy og jeg spiste middag her n?r vi var p? Aruba! G?y ? se :) :)
14th July 2015

Utrolig vakkert!! ?nsker meg tilbake en gang :) :)
14th July 2015

S? mange fine bilder Camilla! G?y ? se, kommer mange minner tilbake n? :) :) Aruba er virkelig en herlig slaraffen?y, selv om det er dyrt der. :)

Tot: 0.039s; Tpl: 0.004s; cc: 9; qc: 13; dbt: 0.0236s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1008.7kb