39 diena. Man patinka šitas miestas

South America » Uruguay » West » Colonia del Sacramento
January 6th 2013
Published: January 6th 2013

Šiandien po senamiesti nutariu pavaikštinėti pėsčiomis, apžiūrėti netoli namų esančias apylinkes. Taigi pavaikštau po senamiestį ir einu link uosto, pakeliui prieinu traukinių stotį. Iš išorės atrodo apleista, visos durys ir langai uždaryti, ši stotis apleista ir neveikianti, nors kaip vėliau sužinojau ji uždaryta gal tik prieš 20 metų. Labai norėtūsi įlysti į vidų ir pašniukštinėti, bet visi įmanomi įėjimai uždaryti. Apeinu aplink visą stotį ir netrukus prieinu naująjį terminalą. Naujas ir modernus terminalas, nors ir labai nedidelis, tačiau traukiniai atrodo labai seni ir pavargę, nepanašu, kad būtų labai dažnai naudojami, o ir žmonių stotyje vos vienas kitas. Už naujosios stoties, didelis stiklinis dangoraižis. Eidamas toliau, pamatau didelį ir grąžų seną pastatą, nueinu jo apžiūrėti, panašu į kažkokį parlamentą. Šiandien vakare jau teks išvažiuoti iš Montevideo, tad neturiu visos dienos vaikštinėti. Sugalvoju, kad būtų smagu užsikelti į kokį didesnį pastatą, kad galėčiau pažiūrėti miesto panoramą, tam visai tiktų šalia geležinkelio stoties esantis dangoraižis. Nueinu iki jo, o ten ištikrūjų specialiai tam yra vienas aukštas, tad užsikeliu į viršų. Po to grįžtu į senamiestį, užeinu į centrinį turgų, kuriame vien restoranai. Pakeliui namo dar užeinu į labai įdomią muzikinių instrumentų parduotuvę. O ji įdomi tuo, kad kaikurie instrumentai sugalvoti paties parduotuvėlės savininko. jis man parodo kaip groja kaikurie jo išradimai. Labai draugiškas ir paprastas žmogus, palieka labai gerą įspūdį. Grįžęs namo susidedu daigtus, ir su Noel bei jos vaikinas autobusu važiuojam iki kito miesto iš kurio ateinančią dieną plauksiu keltu į Buenos Aires. Noel su vaikinu taip pat važiuoja į tą miestelį todėl, kad ten gyvenanti jos sesuo išva-iavo atostogų ir paprašė prižiūrėti katiną. Bevažiuojant tolumoje pradeda matytis audra su žaibais, o kai atvažiuojam iki vietos, stipriai lija. Per lietų tenka eiti apie 3 kvartalus tad visi sušlampam, bet labiau stebina ne lietus, o išvartyti medžiai bei stulpai mieste. Čia visai neseniai tikra audra praūžė.

Tot: 0.076s; Tpl: 0.012s; cc: 14; qc: 33; dbt: 0.0406s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb