Togtur Cusco-Puno

South America » Peru » Puno » Puno
January 16th 2014
Published: January 16th 2014

Luksus togtur - Fra Cusco til Puno ved Titikaka søen, med Peru Rail- Andean Explorer.

Det er indtil dato den mest luksuriøse togtur vi nogensinde har været på - det var som taget ud af en Agatha Christi film med swing musik fra 40 erne, 5 stjernet menu og toiletter så fine, at man straks får lyst til at sende DSB et foto.

Toget som er bygget i slutningen af 1800 tallet og restaureret således, at det i dag fremstår som dengang, det kun var forbeholdt de meget rige...

Der er åben togsalon, hvor man kan sidde at nyde en drink eller bare den fantastiske udsigt - toget kører kun max 60 km i timen, så det er blot en forfriskende brise, at sidde udendørs.

Vi passerede smukke landskaber og små landsbyer.

Alt i alt, alle pengene værd (for det er hvis stadig billetpriser for de rige hm!)

- En helt unik oplevelse som vi ikke ville have været foruden!

Tot: 0.051s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 23; dbt: 0.0295s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb