Nazca Lines, Huacachina

September 18th 2005
Published: September 20th 2005

TreeTreeTree

Cast obrazce stromu Nazca Lines.....
Ahojky vsem ctenarum,
18.9.2005 v 6:00 hodin rano jsme v Nazce. Posnidali jsme a mistnim busem jsme dojeli do pouste na vez podivat se na par obrazcu Nazca Lines. Stopli jsme dalsi bus a okolo poledne jsme v Ice, odkud jedeme taxikem do Huacachiny. U hotelu je bazen, vsude okolo pisecne duny, ktere se daji sjizdet na prknech. Celkem sranda. Brouzdame po vesnicce, posedime u bazenu, zasli jsme na net. K veceru jsme zajeli do Icy, vecer je v hotelu u bazenu barbeque. Jidla i piti je dost, jdeme drive spat, brzy rano jedeme na vylet na ostrovy Islas Ballestas.
Pa S+M+P

Hotel v Huacachine...Hotel v Huacachine...
Hotel v Huacachine...

Lazo plazo u bazenu, voda akorat na koupani.....

21st September 2005

hi krajani
Konecne pohoda kterou si uz i ja dokazu predstavit. Hlavne pozor na poustni jestery z druhohor, byli naposledy spatreni nekde v tech mistech kde ted prave ste...Have a nice day

Tot: 0.087s; Tpl: 0.013s; cc: 10; qc: 57; dbt: 0.056s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb