De landingsstrip voor buitenaardse wezens

Peru's flag
South America » Peru » Ica » Nazca » Nazca Lines
August 6th 2007
Published: August 10th 2007

Het lukte ons jammergenoeg niet om ´s nachts naar Nazca te rijden, waardoor we nog een nachtje in Lima bleven. Na een relaxte tocht kwamen we rond 16.30u aan in Nazca, de plaats waar de indrukwekkende figuren in de woestijn waren aangelegd.
De volgende dag zijn we met een vliegtuigje over de pampa van Nazca gevlogen om de bizarre figuren te aanschouwen. Tijdens het opstijgen was het nog dikke pret maar bij aankomst van het eerste figuur en het rondcirkelen werd Onno toch enigszins een beetje heel erg ziek. Hij kon maar 2 a 3 foto´s maken en zat de rest van de vlucht met een zakje in zijn hand (wel heeft hij gelukkig alles kunnen zien, maar met een lichte spanning in zijn buik). Hahaha...
Angela heeft gelukkig wel een hoop mooie foto´s kunnen maken.
Desondanks was de vlucht super gaaf en zeker de moeite waard. Het is erg vreemd om te zien dat al die figuren in de woestijn zijn ´getekend´.
Verder was het heerlijk relaxen in Nazca en hebben we genoten van de lokale gerechten zoals Arroz Chaufa en Lomo Saltado in gezelschap van een leuke Amsterdamse bagpacker.

MarsmannetjeMarsmannetje
Marsmannetje

Buitenaards leven??

Tot: 0.056s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 45; dbt: 0.0345s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb