138 diena. Griuvėsiai aplink Cuzco ir tradiciniai šokiai

South America » Peru » Cusco
April 22nd 2013
Published: April 22nd 2013

Šiandien noriu aplankyti kelias archeologines vietas esančias visai šalia miesto. Čia taip pat reikalingas turistinis bilietas, tad vėl keliauju vienas. Pirmiausia keliauju iki buvusios Inkų tvirtovės nuo kurios atsiveria puikia Cuzco panorama. Iš tvirtovės aišku likę tik sienų fragmentai, bet ir jie atrodo įspūdingai, nes jie pastatyti iš įspūdingo dydžio akmenų kurie suleisti vienas su kitu be jokių rišamūjų medžiagų. Čia praleidžiu porą valandų, įspūdinga vieta. Tada pėsčias einu iki kito lankytino objekto, bet čia tokio įspūdžio jau man nepalieka. Dar dvi šventyklos su tuneliukais uolose. Beja panašu kad Inkai tikrai mėgo pridaryti tunelių ir labirintų kalvose ir uolose, nes tokių jau mačiau ne vieną. Čia atrandu senovinį Inkų kelią kuris jau nebepriklauso turistų labai lankomiems objektams. Tuo keliu paienu kelis kilometrus ir atrandu dar kelis nemažiau įdomius griuvėsius kurie visiškai apleisti ir panašu, kad jokie ercheologai prie jų dar nesidarbavo. Grįžtu iki pagrindinio kelio, sėdu į mikriuką ir važiuoju iki autobusų stoties pažiūrėti kokiu laiku važiuoja autobusai į Nazka miestą kurį planuojam aplankyti grįžę iš Machu Pikchu. Grįžtu į hostelį, čia su Maysa pasigaminam pietus ir keliaujam pasivaikščioti po miestą. Nueinam iki suvenyrų turgaus, po to iki tradicinės muzikos ir šokių centro į kurį įėjimas su mano turistiniu bilietu papaildomai nieko nekainuoja. Čia pažiūrim pusantros valandos trukmės šokėjų su tradiciniais rūbais, bei muzikantų grojančių tradicinę muziką pasirodyma. Po pasirodymo pavakarieniaujam kavinėje ir grįžtame į hostelį. Reik susidėti daigtus, nes ryt iš ryto prasidės kelionė į Machu Pikchu.

Tot: 0.14s; Tpl: 0.012s; cc: 7; qc: 56; dbt: 0.1059s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb