139 diena. Kelione i Machu Pikcchu

South America » Peru » Cusco » Machu Picchu
April 23rd 2013
Published: April 23rd 2013

Atsikėlę papusryčiaujam, susikrovę visus daigtus didžiąsias kuprines paliekam hostelyje, o patys su būtiniausiais daigtais mažose kuprinėse keliaujam iki pagrindinės miesto aikštės kur 8 ryto mus turėtų paimti mikriukas ir nuvežti iki hidroelektrinės kuri yra netoli Maču Pikču. Mikriukas atvažiuoja 8.30, nuo čia kelionė turėtų trukti apie 6 val. Pirma kelionės pusė man jau matytomis vietovėmis, mat čia važiavau su ekskursija prieš kelias dienas. Antra pusė kelio gerokai sudėtingesnė. Pervažiuojam kelis kalnagūbrius, tad posūkis seka po posūkio, mikriukas važiuoja gan greit, tad manau ne vieną šiek tiek pradeda pykinti nuo tokio važiavimo. Bet vaizdai irgi nerealūs. Paskutinė kelionės atkarpa vietomis primena mirties kelią. Siauras vingiuotas žvyrkelis kurio šalikelė - status skardis. Apie 15.30 pasiekam tikslą, o nuo čia dar bent 2,5 val. pėsčiomis iki miestelio Aguas Calientes, kur apsistosim nakčiai. Visą atstumą nuo Cuzco iki pat Aguas Calientes galima įveikti traukiniu, taip daro didesnė dalis turistų, bet kelionės traukiniu kaina maždaug trigubai didesnė. Iki Aguas Calientes palei bėgius pėdinam 3 valandas ir miestelį pasiekiam jau sutemus. Eiti nesunku, nes kuprinės nedidelės, aplink įsptabaus grožio žali kalnai, be to šalia teka kalnų upė. Bet vistik kelionė šiandien ilga ir miestelį pasiekiam šiek tiek pavargę. Susirandam nebrangų viešbutėlį, pasidedam kuprines ir einam pavakarieniauti. Vakarienę ir tikrai neblogą, nusiperkam už 5 Lt. turguj. Miegot einam anksti, nes ryt planuojam iškeliauti apie 5 ryto.

Tot: 0.319s; Tpl: 0.018s; cc: 7; qc: 56; dbt: 0.2763s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb