136, 137 diena. Muziejai ir grivėsiai.

Peru's flag
South America » Peru » Cusco
April 20th 2013
Published: April 20th 2013

Šiandien išsikraustom iš hostelio kuriame pirmas dvi nakti nakvojom nemokamai. Deja hostelis kiek brangokas, o vakar grįždami iš miesto atradom perus pigesnį. Jaučiuosi kiek nesmagiai, nes merginos kurioms priklauso hostelis labai draugiškos, bet kaina kurią jos mums siūlo kiek perdidelė mums. Tad susikrovę daigtus atsisveikinam su merginom, padėkojam už nakvynę ir keliaujam į pigesnį hostelį kuris be visa ko ir žymiai arčiau senamiesčio. Pats hostelis nelabai tvarkingas, bet čia pigiai gaunam atskirą, visai tvarkingą kambariuką. Įsikuriam hostelyje ir keliaujam iki bilietų kasos pirkti bilieto į Mach Pikchu. Bilietą gaunam tik pirmadieniui, nes dar norim aplankyti vieną kalvą esančią šialia griuvėsių, o ant jos užlipti kasdien leidžiama tik 400 žmonių. Taigi turim dar 3 dienas praleisti Cuzco. Nusiperku su studentiška nuolaida dar ir turistinį bilietą su kuriuo galima aplankyti 16 objektų mieste ir griuvėsių už miesto ribų. Deja Maysa nuolaidos negauna, tad bilietą nusiperku vienas. Šiandien aplankau bent tris muziejus, bet jie visi labai nedideli. Taip pat nusiperku ekskursiją ryt dienai aplankyti kelis griuvėsius už miesto.

Iš pat ryto atsikeliu vienas, Maysa palikdamas miegoti ir keliauju iki agentūros iš kur prasidės ekskursija. Autobusas vėluoja beveik pusvalandį, bet galiausiai atvažiuoja. Per pirmas tris valandas aplankom kelis turgus kur parduodami jau šimtą kartų visur matyti suvenyrai, bei juvelyrinę parduotuvę kur parodo kaip gaminami gaminiai iš sidabro, aukso ir inkrustuojami spalvotais akmenimis. Tada sustojam papietauti. Aš kitaip nei beveik visi kiti ekskursijos dalyviai pietų nepirkau, nes juos užsisakyti reikėjo iš anksto ir jie kainavo apie 20 Lt. Bet kol visas autobusas pietavo restorane, aš kitoj gatvės pusėj pavalgiau pietus už 5 Lt. Po pietų pagaliau privažiavom prie pirmų grivėsių. Čia buvusi Inkų šventykla, bei vieta kur maistui, bei medicinos tikslai buvo auginamos jūrų kiaulytės. Vieta įdomi nes išlikę daug autentiškų pastatų. Toliau važiuojam iki kitų griuvėsių, kur taip pat ant kalno stovėjo šventykla su tvarkingomis terasomis kuriose buvo auginamos daržovės. Dar ši vieta įdomi tuo kad šalia yra kalnas kuriame pusiau natūraliai pusiau Inkų darbininkų rankomis iškaltas veidas, bei pastatyi keli pastatai. Paskutinis ekskursijos objektas - katalikiška bažnyčia pastatyta ant Inkų šventyklos pamatų. Grįžtam atgal į miestą jau sutemus. Ekskursija visai buvo įdomi, nes gidas daug papasakojo įvairių smulkmenų apie Inkus. Grįžus į hostelį Maysa pagamina skanią vakarienę.

Tot: 0.043s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0257s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb