Muy bien

Peru's flag
South America » Peru » Cusco » Cusco
September 20th 2011
Published: September 20th 2011

Zondag hadden we kookles met Romel. We hebben causa rellina gemaakt. Het ziet eruit als een taart; met puree, pepertjes, kip/tonijn, tomaten, ei, koriander,... Er was veel werk aan, maar het resultaat was dan ook subliem!!! Het was ook heel grappig om te zien hoe 'onze leraar' was... :-) Achter zijn laptop en ons ondertussen commando's geven... Mentaliteit van Peru?!
Dan in de namiddag met de kindjes op een pleintje buiten gaan spelen. Heel gewone spelletjes, maar ze vonden het geweldig!
's Avonds met Silvia, Romel en wij pizza gaan eten. Lekker en supergoedkoop (ongeveer € 2,80 per persoon).
Maandag hadden we geen spaanse les, maar gingen we met Sadith naar de stad om alles te regelen voor Macchu Picchu. Tis al een heel gedoe geweest, maar nu is eindelijk alles in orde! En tussendoor ook nog een lekker koffieke gaan drinken in onze favoriet 'La Perla'.
Na het project nog met Sadith, Ellen, Silvia en wij gaan eten in een Chifa-restaurant (= is een combinatie tussen chinees en peruaans). Want twas de laatste dag in het project voor Silvia. Dinsdag komt haar vriend en gaan ze nog rondtrekken in Peru. De chifa was lekker, veel rijst en noedels. En ook heel lekkere soepkes. Nadien nog even naart stad om een cocktail te gaan drinken in een leuk danscafeeke met live-muziek. De pisco sour is hier echt wel lekker!!! En ook de mojito mocht er zijn :-)

Tot blogs,

Sofie en Aline

Tot: 0.076s; Tpl: 0.008s; cc: 5; qc: 52; dbt: 0.0548s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb