154 diena. Huaraz.

South America » Peru » Ancash » Huaraz
May 4th 2013
Published: May 4th 2013

Kaip ir planavom, atsikeliam 3.30, susirinkam daigtus pasigavę gatvėj taksi važiuojam į oro uostą. Atvažiuojam kaip tik laiku, labai ilgai laukti nereikia. Palydžiu Maysa iki skrydžio vartų ir atsisveikinęs važiuoju iki autobusų terminalo. Kažkaip liūdna pasidaro likus vienam, vistik mėnesį laiko kartu praleidom. Autobusų stotį randu reikiamą autobusą į Huaraz miestą. Išvykimo tenka palaukti porą valandų, o po to 8 valandų kelionė. Peru pakrantė gan nuobodi, daug smėlio, tiesiog dykuma, bet kai tik pasukam link kalnų, vaizdas greit keičiasi. Atsirandau kur kas daugiau žalumos, o netrukus tolumoje pradeda šmėžuoti baltos kalnų viršūnės. Sakoma, kad aplink Huaraz esantys kalnai patys gražiausi visoje Peru, ir vieni gražiausių visoj pietų amerikoj. Ir tai tiesa, kalnų viršūnės aštrios ir bene tobulos formos. Atvažiaves į miestą greit susirandu nakvynę ir negaišdamas laiko jau rytojui 4 dienų žygį į kalnus. Galima būtų ir vienam keliauti, kas būtų gerokai pigiau, bet reiktų neštis daug maisto, nuomotis palapinę ir t.t. tad šį kartą bandysiu pasitikėti kelionių agentūra. Susitariu, kad vieną kuprinę galėsiu palikti hostelyje ir netrukus einu miegot.

Tot: 0.124s; Tpl: 0.011s; cc: 13; qc: 61; dbt: 0.0783s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb