Manu - jungle tur

South America » Peru » Amazonas
January 12th 2014
Published: January 14th 2014

Amazonas er smuk, facinerende og overvældende - sikken et økosystem, alt har betydning og alt er afhængig af hinanden, junglen er i bogstavelig forstand flettet sammen......! Den del af Amazonas som ligger i Peru er først rigtig blevet åbnet for besøg for ca. 10 aar siden, det betyder at forholdende stadige er meget primitive og at Junglen stadig er meget uberørt! Det forholder sig faktisk... Read Full Entry

Photos are below

15th January 2014

Sidder her på tegnestuen og får en god griner over Niels i junglen! Hmmmm
16th January 2014

Manu - Jungle tur
Hola Daniel ! Ja, du skulle have vaeret der selv, saa havde vi i kor sagt Hmmm, hmmmm
15th January 2014

Vildt og modigt
Hej Mette & Niels, kan kun sige tusind tak for billederne - for her kommer jeg desværre ikke selv forbi. Når man er en STOR kylling hvad kryb og speciel edderkopper angår så er det der slet ikke en mulighed. Så respekt herfra og slutter mig til Niels' perspektiv . Glæder mig til flere synsindtryk, rejsebeskrivelser og eventyr - her midt i den januar triste hverdag. Kærligst Lotte O
16th January 2014

Vildt og modigt
Kaere Lotte ! Ja her var alle slags kryb, flotte var de bestemt, men ogsaa lidt scarry. Vi maa vil bare konstatere at vi er mere til Savannen og dyrene der, end junglen, mudderet, lianerne og de behaarede edderkopper !!! kh Mette og Niels

Tot: 0.337s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 57; dbt: 0.1962s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb