Dikke lip


Advertisement
Ecuador's flag
South America » Ecuador » West » Guayaquil
October 9th 2008
Published: November 5th 2008
Edit Blog Post

Tja, en dan nu moet ons toch iets van het hart...
Wij hebben jullie namelijk verteld dat wij 3 maanden door Zuid-Amerika aan het reizen waren. De waarheid gebiedt ons echter te vertellen dat het geen lange reis is maar een verblijf van 3 maanden om als nieuw, zeg maar gerust herboren, terug te keren naar het Amsterdamse, voor ons nieuwe leven.
Deze foto is gemaakt na de eerste operatie en de dokter heeft me verteld (ten minste, dat wat ik ervan kon verstaan), dat als de zwelling weg is en de hechtingen eruit mogen het er PRACHTIG uit zal zien.

Hierbij een prijsvraag.
De winnaar krijgt, als wij eenmaal weer thuis zijn, een kouwe Corona op het Prinseneiland.

De vraag luidt:
Waarom zijn Mieke en Nienke in Zuid-Amerika?
Antwoord a) Mieke en Nienke zijn helemaal niet in Zuid-Amerika maar liggen lekker 3 maanden in hun eigen nest.
Antwoord b) Mieke en Nienke zijn voor een complete make-over naar Ecuador.
Antwoord c) Mieke heeft intiem kennis gemaakt met een Ecuadoriaanse mug. Zelfs zo intiem dat ze de volgende dag op haar sodemieter kreeg van Nienke en dat als dat nog eens gebeurt ze het uit maakt.
Antwoord d) Geen van de bovenstaande antwoorden, maar ......


Advertisement



6th November 2008

dit was halverwege de mond make-over; de onderlip moet nog gebeuren, maar de chirurg heeft een foto genomen zodat Mieke een passende tatoeage voor de bovenlip kan uitzoeken; ze heeft de keuze tussen een tse-tse vlieg of een malaria mug
6th November 2008

lieverd, ik vind je al prachtig!
Ben zo blij te lezen dat ook jullie eindelijk iets laten opereren. Ik had expres mijn make-over gepland tijdens jullie reis... Kan ik het nu niet laten te zeggen dat ik mijn oren heb laten doen door dokter Streptokok. Ook heel bijzonder, nog even afwachten wat het resultaat gaat zijn... Maar over de lippen van Mieke kan ik alleen maar jubelend enthousiast zijn, mijn hemel, wat een weelde..Wanneer doet het kussen geen pijn meer?? Voor dan vast een kus!

Tot: 0.134s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 23; dbt: 0.1042s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1012.3kb