Zonnig Iquique

South America » Chile » Tarapacá » Iquique
February 2nd 2008
Published: February 13th 2008

We staan vroeg op in La Paz om de bus naar Iquique (Chili - met overstap in Arica) te nemen. Dit is buiten kijf de mooiste busrit in ons Zuid-Amerikaans avontuur. (allé dan, tot nu toe...) Niet alleen krijgen we ontbijt (een simpel broodje) en almuerzo (hamburgertje, slaatje en rijst met daarbij een wijntje!) maar ook onze ogen worden hier volop verwend! De bus moet een afdaling van +/- 4000 mete... Read Full Entry

Photos are below

IquiqueIquique
Iquique

Moorse invloeden...
Ronny TequilaRonny Tequila
Ronny Tequila

Ons stamcafeetje: omwille van de WiFi en de heerlijke picars (hapjes). Als je goed kijkt zie je dat ze hier zelfs camembert hebben!
ZonsondergangZonsondergang
Zonsondergang

Met een Chileens wijntje erbij.
WaterpoloWaterpolo
Waterpolo

De thuisploeg wordt, ondanks hun zwakke spel, enorm aangemoedigd door de (mama en papa) supporters

13th February 2008

Valentijntje
Maarten zijn speeltje kwijt??,..... Daar is niets meer van te merken op het strand ....Valentijntje is aanwezig ;-)))) Mooi en lief!! Geniet maar verder van jullie avontuurtje ;-) Groetjes van Noël en Nina
14th February 2008

Wat lezen we daar : " ... en laat Maarten de keuze zijn ballen achter te laten of enkel het omhulsel mee te nemen... Verbouwereerd laat hij zijn speeltje achter ... " Als geisoleerd tekstfragment kan dit tellen ;-) Groeten. Piet.

Tot: 0.104s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 54; dbt: 0.0638s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb