37 diena. 20 valandų autobuse

South America » Brazil » Santa Catarina » Florianópolis
January 4th 2013
Published: January 6th 2013

Atėjo ir mano diena palikti Florianopolį, bet nepasakyčiau, kad labai gaila dėl to. Sala tikrai graži ir įdomi, bet transporto spūstys, bei žmonių masė šiek tiek vargina. Papusryčiauju, o Cristianas suplaka sulčių iš arbūzo ir imbiero. Atsisveikinu ir iškeliauju. Stotyje nusiperku bilietą, bet dar iki kelionės beveik valanda laiko, tad nueinu apžiūrėti kitoje gatvės pusėje esančio turgaus. Galvojau gal pavyks kokį vaisių nusipirkti kelionei, bet panašu, kad šitam vien batai pardavinėjami. Už paskutinius realus nusiperku tik vandens buteliuką ir grįžtu atgal į stotį. Autobuse žmoniu nelabai daug, tad kelionė neturėtų būti labai sunki, šalia manęs laisva vieta, o ir tarpai tarp sėdynių dideli. Pavažiavus autobusu vos valandą stringam kamštyje.... prie planuotų 18 valandų teks pridėti dar bent dvi. Toliau kelionė einasi sklandžiai, autobuvo palydovas pilsto gėrimus, dalina užkandžius, o visai prieš miegą dar ir šilto maisto gaunu. Per ausines klausau audio knygą "dėdės Tomo trobelė".

Tot: 0.166s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 59; dbt: 0.1204s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb