98 diena. Anakonda

South America » Brazil » Pantanal
March 12th 2013
Published: March 12th 2013

Diena kaip ir vakar prasideda anksti, apie 6 ryto. Tiesa iškeliauti šį rytą reik su visais daugtais, tad iš ryto dar viską sužiūrėti, kad nieko nepalikčiau. Papusryčiaujam, persikėlę per upę sėdam į džipą ir važiuojam link pagrindinio kelio tikėdamiesi dar kažką įdomaus šiandien pamatyti. Dar laukia pietūs kažkokioj stovyklavietėj, bei nedidelis žygis. Klausiam gido ką šiandien galim pamatyti, jis tik sumurma, kad negali žinoti, bet paklausus ar yra šansų pamatyti didelę anakondą, jis atsako, kad greičiausiai ne. Bet praėjus vos geroms 10 ar 15 minučių pamatom šalia kelio kokių 2m ilgio anakondą !! Aš laimingas, nes vakar buvau gan nusivylęs kand tiap jos ir nepamačiau, o čia dabar prieš mano akis 2 metrų ilgio anakonda. vat tau ir minčių galia. Važiuojam toliau, pakeliui jau matyti, bet vistiek įdomūs ir neįprasti paukščiai, kaimanai, kapibaros. Ir netrukus pamatom dar vieną panašaus dydžio gyvatę kaip prieš tai matyta anakonda. Tik šios pavadinimas kitoks, kurio deja neįsiminiau. Dar pavažiavę kokį pusvalandį pralekiam pro dar vieną anakondą, tik ši geltonesne papilve, bet tikrai ne ką mažesnė už anksčiau matytas dvi. Neblogas atpildas už vakarykštę nesėkmingą paiešką. Važiuojam toliau... netrukus pasivejam karvių bandą kuria gena 6 vietiniai koubojai. Aplenkti jokių šansų, tad sustojam pakelėje ir einam į nedidelį žygį. Šiose vietoviese be galo daug uodų, tad juokaudami sakom, kad visi čia būdami patapom kraujo donorais. Maždaug valandos žygio metu po palmių miškelį spėjam pamatyti keletą beždžionių, vietinį genį, bei šarvuotį. Bei aišku pamaitinam begalę išalkusių uodų. Grįžtam iki džipo ir važiuojam iki stovyklavietės papietauti. Prie stovyklavietės pamatom Tukaną. Pavalgę pietus niekur nebeskubam. Parelaksavę hamakuose važiuojam iki pagrindinio kelio, kur aš su dar keliais turistais laukiam autobuso važiuoti savom kryptimis, o gidas laukia tais pačiais autobusais atvažiuojančių naujų turistų. Tenka palaukti porą valandų kol atvažiuoja mano autobusas į Curumba. Pasiekiu miestą numatytu laiku, ten sutinku tuos pačius kelionių pardavėjus iš kurių pirkau ir bilietą į Bonito ir kelionę į Pantanal. Manes pasiteirauja ar šiandien važiuoju į Boliviją, o aš pusiau juokais pasakau, kad nevažiuočiau jei turėčiau čia kur apsistoti, bet deja beveik nebeturiu vietinių pinigų. Tad pardavėjas pasiūlo apsistoti tame pačiame hostelyje kuriame buvau prieš važiuojant į Pantanal ir sako galiu nemokėti ir taip nema-ai iš jo kelionių nupirkau. Visai malonus siurprizas. Į hostelį nueinu greitai, nes jis netoli stoties. Netrukus atvažiuoja dar grupelė žmonių su kuriais apsistojam tame pačiami kambaryje. Visai nebloga kompanija, be to visi ryt planuojam kirsti Bolivijos sieną, tad galbūt iš ryto galėsim kartu keliauti.

Tot: 0.166s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 51; dbt: 0.1299s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb