Santa Cruz

Published: September 9th 2007

Santa CruzSanta CruzSanta Cruz

Pohlad z terasy hotela..
Nakoniec sme uspesne dorazili do Santa Cruz (a nasa batozina cuduj sa svete tiez..) asi o jednej rano. Po skusenostiach z Bombaja sme nemali moc chuti hladat hotel v noci a radsej sme predrali davom ludi (asi cakali sameho Huga Ch.) a presli do odletovej haly kde sme sa vybuvali na utulnych kreslach a pockali do denneho svetla. Do mesta sme potom vyrazili asi o siestej rano. Bolo este krasne vyludnene a urobilo celkom prijemny prvy dojem. Ubytovali sme sa hned v prvom hoteli co sme mali vytipovany a islo sa na prieskum von. V podstate tu toho nie je moc k videniu a okrem nadherneho namestia s katedralou uz nebolo co obzerat. Berieme to tu skor ako vstupnu stanicu do Bolivie.
Po obede sme este vyrazili na dlhsi pochod s cielom najst autobusove nastupiste odkial sme chceli vyrazit na druhy den smerom na Sucre. Navigacie sa zhostil opat Igino (to ako zase ja) a tak to aj dopadlo. Po dvoch hodinach zufaleho bludenia a poznavania okrajovych stvrti sme nasli vsetko mozne, len nic co by sa podobalo na autobusovu stanicu. Tu treba ale podotknut, ze bludenie bolo do velkej miery sposobene prvym vaznym zlyhanim Lonely Planet, pretoze mapka ktora v
Romantika..Romantika..Romantika..

Zapad slniecka nad Santa Cruz..
nej bola uvedena bola na kyblik. Asi im posleme kolkovanu staznost..
Na druhy den rano sme nenechali nic na nahodu a radsej sa tam vybrali taxikom. Listky na autobus bolo treba kupit vopred. Nakoniec sa nam podarilo zohnat len listky uplne v poslednej spolocnosti ktora bola zasita az niekde na konci haly, vsetky ostatne uz mali plno. Pouzivali ju skor miestni ako turisti a po zhliadnuti fotky autobusu nas skoro obisli mdloby. Typek ho nazval ako "bus normal" a to co sa za tym skryvalo sme mali coskoro spoznat velmi doverne.
Zbytok dna sme stravili uz len poflakovanim sa v centre a pozorovanim holubov surfujucich v silnom vetre na dokonale hladkej dlazbe namestia.

Romantika no.2Romantika no.2
Romantika no.2

Len prvy den a uz produkujeme gycove foto..
Invisible chess..Invisible chess..
Invisible chess..

..Kosto vyhrava!
Santa CruzSanta Cruz
Santa Cruz

Plaza 24 de Septiembre

..zase raz namestie

Tot: 0.077s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 23; dbt: 0.0593s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb