Bolivia

Published: June 4th 2009

Hola hola amigos, Hier weer een berichtje vanaf het zuidelijk halfrond. We hebben nu definitief het Europeese Zuid-Amerika achter ons gelaten. Vrouwen in geplooide rokken en getooid met (bol)hoedjes sieren nu ´t straatbeeld. Asfalt valt ver te zoeken en de luxe bussen met leren stoelen hebben plaats gemaakt voor bussen met tereinbanden, hoge veering en 4-wielaandrijving. Zoetwaterbergmeertjes zi... Read Full Entry

Photos are below

Lekke bandLekke band
Lekke band

Met een breekijzer wordt de buitenband van de velg verwijderd, nieuwe binnenband erin, band vereende krachten weer om de velg en gaan met die banaan
Zonsopkomst op ViseilandZonsopkomst op Viseiland
Zonsopkomst op Viseiland

Om 4 uur op om dit magische moment klappertanded van de kou -5 te aanschouwen
Een eiland van coraal in een zee van zoutEen eiland van coraal in een zee van zout
Een eiland van coraal in een zee van zout

De salar is een van de grootste zoutmeren ter wereld.
ZouthotelZouthotel
Zouthotel

Hotel van zoutblokken, zonder riool....

Tot: 0.075s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 47; dbt: 0.0486s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb