111 diena. Cholitos

South America » Bolivia » La Paz Department » La Paz
March 29th 2013
Published: March 29th 2013

Šį kart pusryčius gaminu aš, kaip įprasta prikepu blynų. Dieną vėl nieko įpatingo neveikiu, rytą praleidžiu bendraudamas su Maysa, o po pietų ir prancūzų šeimyna grįžta iš miesto. Jie šiandien išvažiuoja, tad eina krautis daigtų, tuo tarpu jų mergaitė vardu Iris prisijungia prie mūsų. Aš su prancūzų šeimyna šiandien važiuosim žiūrėti amerikietiškų imtynių. Ir ne bet kokių, o kur "mušis" moterys. Amerikietiškos imtynės, tai tos kur vaidina, kad mušasi. Po imtynių prancūzai važiuos tiesiai į autobusų stotį, tad namo pargryšiu vienas. Imtynės vyks ne pačiame La Pase, o šalia esančiame Alto mieste iki kurio mus nuveš turistinis autobusas. Kelionė iki imtynių vietos trunka apie 45 min, o kelionės metu gidė šiek tiek papasakoja apie La Pasą, bei apie vietinių moterų kurios vadinamos "cholitos" tradicinę aprangą. Atvykstam į renginio vietą. Atrodo ne visai taip kaip tikėjausi. Didelio, atviro angaro viduryje paruoštas ringas, aplink kelios nedidelės tribūnos žiūrovams. Žiūrovų irgi palyginus nedaug. Alto miestas yra maždaug 400m aukščiau nei La Pasas, tad čia vakare dar vėsiau nei La Pase. Gaunam visi po kupona gėrimui, popkornui bei suvenyrui. Prasideda pirma kova, joje dalyvauja du vyrai. Kaip į normalias imtynes čia žiūrėti tiesiog negalima, į amerikietiškas imtynes reik žiūrėti labiau kaip į teatrą ar cirką, nes viskas yra vaidyba. Tiesą pasakius akrobatiniai triukai kuriuos atlieka imtynininkai visai neblogi, tad žiūrėti visai įdomu. Antrojoj kovoj pasirodo cholitos. Be abejo jų triukai neprilygsta tiems kuriuos demostruoja vyrai, bet moterys stengiasi parodyti juokingesnį šou. Trečioje kovoje pasirodo dvi moterys ir du vyrai, kovodami poromis, o po jų dar du vyrų imtynininkų pasirodymai, iš kurių tikrai pats įspūdingiausias paskutinis. Po renginio visi gaunam po nedidelį suvenyrą - raktų pakabuką su cholita. Pakeliui namo, autobusų stotyje išlipa prancūzų šeimyna, tad su jai atsisveikinu ir važiuoju iki namų. Čia pas Maysa jau nauji svečiai iš couchsirfing. Vėl du prancūzai, bei amerikietik gyvenantis čilėje. Prancūzai keliauja aplink pasaulį, o amerikietis čia atskrido tik savaitei.

Tot: 0.057s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0341s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb