Bootje komt zo...

Bolivia's flag
South America » Bolivia » La Paz Department » La Paz
October 17th 2011
Published: October 17th 2011

We wilden zondagmiddag al vertrekken naar La Paz, maar door de verkiezingen in Bolivië reden er bijna geen bussen. We konden uiteindelijk ’s avonds pas vertrekken. We zouden dan om ongeveer 22u aankomen in La Paz, en daar was ons hotel al geregeld.
Na een uurtje rijden stopte de bus ineens…de chauffeur meldde dat we een overzet moesten nemen en dat de burgemeester de doorgang pas binnen 30min zou openen. Dus wij geduldig wachten. Na een uur zei een Amerikaanse mede-reiziger dat de doorgang niet meer open zou gaan en dat we pas maandag vroeg in de ochtend zouden kunnen vertrekken… Dat werd dus slapen op de bus. 1 man die ook mee op de bus zat, ging niet op de bus slapen maar op een bankje op het plein. Toen de bus al op de boot stond, bleek de man nog op de bank te liggen… Van dubbele pech gesproken 
De ‘boottocht’ duurde welgeteld………….. 5 minuten, even lang als de overzet bij Sofie  Daarvoor hebben wij dan zo lang (8u) moeten wachten! En je had het waarschijnlijk al horen aankomen…weeral betalen voor de overzet.
Dan uiteindelijk rond 6u30 aangekomen in La Paz, en direct naar het hotel om nog een paar uurtjes van onze nachtrust in te halen. Gelukkig was het bed zaaaaaaaaaaalig! Nadien het beste hotelontbijtje (tot hier toe).

Tot blogs,

Elisabeth, Sofie en Aline

Tot: 0.067s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 52; dbt: 0.0461s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb