Noord Argentinië


Advertisement
Argentina's flag
South America » Argentina » Salta
March 30th 2007
Published: March 30th 2007
Edit Blog Post

Woestijn?Woestijn?Woestijn?

In de woestijn en dan zulk weer hebben....

Noord Argentinië

 South America » Argentina » Salta By Gertus
March 30th 2007
Geert van der Heijden
Hallo allemaal, dit keer geen uitgebreid verhaal op mijn site, maar wel een aantal foto´s. Ik heb de afgelopen week namelijk nogal wat kilometers afgelegd (per bus), vanaf Mendoza naar San Augustin del Valle Fertil (waar ik de parken Ischigualasto en Talampaya heb bezocht). Vervolgens naar Salta, een dagje in Salta om daarna door te reizen naar Tupiza in Bolivia. Vanuit Tupiza ga ik een vierdaagse tour maken door het zuid-westen van Bolivia, met ondermeer Salar de Uyuni. Zodra ik hier van terug ben zal ik weer een uitgebreid verslag op de site proberen te zetten.


Additional photos below
Photos: 7, Displayed: 7


Advertisement

Valle de la LunaValle de la Luna
Valle de la Luna

Bizarre rotsformaties in Valle de la Luna (Ischigualasto)
Valle de la LunaValle de la Luna
Valle de la Luna

Bizarre rotsformaties in Valle de la Luna (Ischigualasto), part two
TalampayaTalampaya
Talampaya

Petrogliefen (goed kijken op de onderste rots) in Talampaya.
TalampayaTalampaya
Talampaya

Cañon de Talampaya.
StakingStaking
Staking

Wegblokkade op weg naar Salta.
SaltaSalta
Salta

Uitzicht over de stad vanaf Cerro San Bernardo.


2nd April 2007

he die Geert!
Geert kerel, Hoe is het met jou? Zo te lezen en te zien vermaak je je daar wel. Vooral die voetbalwedstrijden zullen wel kippenvel opleveren. Maareh als het zou doorgaat hoef je het kampioensfeest van PSV niet te missen ;) Groeten Cornelis

Tot: 0.114s; Tpl: 0.016s; cc: 12; qc: 28; dbt: 0.0439s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb