life is beautiful in mendoza


Advertisement
Argentina's flag
South America » Argentina » Mendoza » Mendoza
August 10th 2010
Published: August 10th 2010
Edit Blog Post

SEE ENGLISH VERSION BELOW

hola, sziasztok

most ertem vissza a hotelbe. gyonyoru volt a mai nap, de szepen sorjaban mindent.
tegnap is sokaig aludtam, mert csak delutan mentunk bort kostolni. a tura "egynek elment" annyira nekem nem volt erdekes. lenyegeben borkostolo, persze kozel sem anny borbol mint utoljara a balatonon edittel, doraval, lacival.. es a hatas sem volt ugyanaz.. ami vegul is 1500m magasan talan nem is baj.. azt gondoltam h a hegyekbol, a kornyekbol tobbet fogok latni as kirandulas soran, de igazabol nem..az varatott magara egeszen maig.
ami tetszett a tegnapi napban, h voltunk egy olivaolaj gyarto uzemben is, meg egy finomasagokat gyarto csaladi vallalkozasnal. az volt a legjobb resze a kirandulasnak. hiaba, edes szaju vagyok.. lehetett csokoladet kostolni, meg kulonfele befotteekt, lekvarokat, likoroket. vettem egy "dulce de leche" likort banan izesitessel. hogy mi az a dulche de leche? lenyegeben mezedes, k..ra hizlalo karamelizalt, kondenzalt tej amt kenyerre leht kenni mint a nutellat. imadom, de probalom tole tavol tartani magam.. argentin specialitas.. az utolso allomas a kirandulasnak a kornyek legregebbi temloma volt. itt eleg hosszasan fohaszkodtatm, kerve a sorsot, hogy mindenki azt kapja az elettol, ami kijar neki, beleertve maagmat is.
aztan az ester itthon, a szma koran reggel keltem, aztan 8 korul jott ertem a busz es az unevezett alta montana turat csinaltam vegig. alta montana=magas hegy
a tura lenyegeben tobb allomasbol all, persze busszal mentunk.. megalltunk fotozni tobbszor a hegyeket. voltunk egy sikozpontban ahol nem sieltek, mert nem volt ho egyaltalan. de a taj gyonyoru volt. aztan eegy "puerte inka" nevu termeszetes kepzodmenynel alltunk meg, ami kulonbozo asvanyok kirakodasa.
koruotte hegyek..
kesobb kovetkezett maga az ACONCAGUA teljes pompalyaban, ami del amerika legmagasabb hegye.sok fotot keszitettem.
aztan felertunk a masik sikoozpontba a tura legmaagsabb pontjara, ahol hogolyoztunk, sankoztunk a csuszkakon, amit a kavezoban bereltunk meg reggel. a nap nagyon eros volt, nem volt nalam napszemuveg, alig lattam..kesobb atmentem a masik palyahpz, ahol kb 400ft-ert leehtett berelni regi gumibelsot es azzal lecsuszni a palyan. oriasi volt. vagy 4x lecsusztam (hat igen, nem volt silift)
innen visszafele vitt mar csak az ut. ebedeltunk egy etteremben, aztan vissza mendoza. eleg faradt vagyok, eszek vmit majd aztan szerintem alszok, vagz a tobbiekkel beszelgetek. holnap este megyek vissza bsas-be. regel meg megnezem a san martin parkot.
puszi mindenkinek otthon, udv, gergoci

hola, hi there

this is my 3RD DAY IN MENDOZA. I AM AHVING GREAT TME. JUST MAYBE THIS DAY AND THE ALTA MONTANA TOUR HAS BEEN THE BEST SO FAR HERE. YESTERDAY WE WENT TO THE BODEGAS WHICH WAS QUITE A FUN AND WE ALSO VISITED AN OLIVE OIL FACTORY AND A COHOCOLATE MAKING FAMILY ENTERPRISE. LOVED THAT THEY ALSO PRODUCE CANNINGS, LIQOURS, ETC. loved it. did i tell u i have got a sweet tooth?
today it was also nice. we set off aeound 8 to see the high montains around mendoza including aconcagua. there was not much snow on the slopes, still we could slide down using old tyres. it was very cheapan great fun.
after the fun up on the slopes we went to eat on our way back. it was ok, butmore expensive then in salta. now i am back in the hhotel, dong nothing we are going to ahve a barbeque. see u soon...
gery


Advertisement



Tot: 0.039s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0228s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb