back in buenos aires


Advertisement
Argentina's flag
South America » Argentina » Buenos Aires » Buenos Aires
August 13th 2010
Published: August 13th 2010
Edit Blog Post

hali

mivel angolul ugyis csak a haverom olvaott eddig is, ezert most csak magyarul par sor..
szoval visszatertem buenos airesbe a sok szep kaland utan..innen marcsakhazafele aug 18an (remelhetoleg) hazarepit az alitalia 777-es boeing repulogepe. azaz, csak romaig. ott meg atszallok a malev jaratra. remelem szep lesz az ido es ijra fogom latni romat a maagsbol!?
a vissauton mendozabol minden ok volt, azt keszamitva h ultek mellettem, es nem volt tul kenyelmes. azert el tudtam aludni. ja!kaptunk meleg vacsorat es finom volt.
tegnap ahogy megerkeztem taxiztam egyet, nem volt kedvem a menetrendszerinti buszokkal bajlodni. tegnap is, ma is lazulas, semmitteves. ma meg nem voltam kint az utcan. olvastam, naplotirtam, aludtam. az az igazsag h szuksegem volt egy ilyen napra, amikor semmit nem csinalok. szep volt, jo volt az ut, de elfaradtam.
az elkovetkezo 4 napban bsas meg nem latott reszeit fogom felterkepezni, mint pl palermo es az evita muzeum ebben a varosreszben. illetve leet teszek egy-ket kirandulast a kornyezo helyek egyikere. a neve sajna most nem ugrik be.
1 nap colonia de sacramento-ban(uruguay) a folyon at felteehtoleg nem fog osszejonni. materialisan nincs hozza kedvem..
most megyek. talan meg indulas elott 1x jelentkezem..
puszi, gergo

Advertisement



Tot: 0.075s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 40; dbt: 0.0437s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb