still in bsas


Advertisement
Argentina's flag
South America » Argentina » Buenos Aires » Buenos Aires
August 17th 2010
Published: August 17th 2010
Edit Blog Post

hello

jol vagyok. csak azert irok par sort, hogy tudassam veletek, jol vagyok. holnap utan repulok haza. vegul az utolso par nap maszkalassal telt/telik.
voltam a palermo nevu varosreszben tegnAP elott. setaltam a parkokban, voltam a planetariumban, meg az evita muzeumban. az nagyon tetszett. bemutatja eva peron egesz eletet szerencsere angolul is.. a planetariumban meg beultem egy eloadasra. igaz, spanyolul volt, de a terhatas miatt nagyon erdekes volt. aztan tegnap meg abban a szerencseben vol resze, hogy be tudtam menni a CASA ROSADA-ba. ez olyan mint nalunk a parlament, ennek az erkelyerol mondta peron es eva peron-evita a hires beszedeit. csodalatos az epulet.pazarul van berendezve. voltunk a kongresszusi szobaban, az udvaron, emg mindenhol. nekem nagyon nagy elmeny volt. foleg az erkelyen allni. mindez annak koszonheto, hogy argentina fennallasanak, akarom mondani fuggetlensegenek 200. evfordulolyat unnepli. valamint, hogy az uj elnok(asszony) teljesen mas politikat folytat mint az elodje.
ezutan a meg meg nem tekintett templom kovetkezett a foteren, ami PAZAR belulrol. epp a mise alatt voltam bent. a templomi korus fenomalisan enekelt. vegul beneztem egy muzeumba meg, ami a gyarmatositast, meg a gyarmatositas elleni ahrcot mutatja be. hazafele elmentem ahhoz a hotelhoz is, ahol 3 eve megszalltam. erdekes, szep nap volt. ma nem sok minden tortent-setaltam egyet, ennyi. ugyanis hetfon a muzeumok itt is zarva vannak. holnap elintezem atranszfet a repterre. megveszem ra elore a jegyet. persze ehhez meg kell keresni meg az epuletet, ahol a jegyeket aruljak meg ahol fel jkell a buszra szallni. nem aakrok meg 1x 40 usd-t fizetni a taxiert mint erkezeskor. nekem enny maszkalast meger. almos vagyook, lassan nyugovora terek.
puszi, gergo


Advertisement



Tot: 0.125s; Tpl: 0.008s; cc: 8; qc: 48; dbt: 0.0937s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb