Opnieuw...


Advertisement
Argentina's flag
South America » Argentina » Córdoba » Córdoba
January 13th 2009
Published: January 13th 2009
Edit Blog Post

gezien op de andere blog commentaartjes niet mogelijk waren, heb ik er een nieuwe aangemaakt...
ik ben ni zo'n held in deze dingen, maar ik doe mijn best en ik beloof plechtig dat ik morgen namiddag eens een echt verslag van de eerste dagen ga maken...

ik stel het hier wel...
hard gewerkt ondertss al in vrij back to basic omstandigheden, zuid-amerika op en top...
spaans is voorlopig nog een beetje de barriere, maar op deze twee korte dagen is dat al een pak gebeterd, dus het kan alleen maar in de goeie richting gaan...

ik mis jullie x

34 graden en stralende zon

Advertisement



Tot: 0.065s; Tpl: 0.013s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.041s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb