Reis en aankomst


Advertisement
Argentina's flag
South America » Argentina » Córdoba » Córdoba
January 11th 2009
Published: January 13th 2009
Edit Blog Post

Na een heleboel vertragingen, bagage-perikelen, loesje taxi's en appartementwissels zijn we geraakt waar we moeten zijn...
Caseros 222 in Cordoba...
Ver van thuis en iedereen, maar ondanks dat denk ik dat we een tijdelijk thuisje hier gaan kunnen maken...

ik heb alle fotos mooi uitgestald naast mn bedje, zodat ik ten allen tijde toch een beetje kan terugvallen op mn echte thuis...

ons appertement valt keigoe mee... niet te klein, niet te groot, alles wat er moet zijn... behalve een kast voor mij en als ik zie wa bagage dak uiteindelijk meeheb... heb het dan maar op het vierde (overbodige) bed uitgestald...

ik stel het hier goed...
dikke zoen x

32 graden en stralende zon

(fotos volgen snel)

Advertisement



Tot: 0.037s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0206s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1003.5kb