Elamaa jokilaivalla

Yhteisoelamaa riippumatoissa. Matto on oikein mukava nukkumiseen ja etenkin oleiluun. Luultavasti Tampereen asuntoni tulee ensi syksyna saamaan uuden sisustuselementin...
Uusi maa, uudet kujeet

November 2nd 2006
Vihdoin ja viimein paasimme Boliviaan! Kirottu laivamatka vain kesti ja kesti joen ollessa alimmillaan ja lisaksi paattimme perasin hajosi matkalla ja vietimme yhden paivan odotellessa korjautumista. Rio Madeiran rantaviiva tuli tutuksi, Cristo Rei (laivamme) vielakin tutummaksi ja elama tylsaksi. Paivat noudattivat rytmia: aamukuudelta heratys auringon noustessa ja aamukahvi, loikoilua ja lukemis ... read more
South America » Bolivia » La Paz Department » La Paz

Bolivian Flag Bolivia, named after independence fighter Simon BOLIVAR, broke away from Spanish rule in 1825; much of its subsequent history has consisted of a series of nearly 200 coups and counter-coups. Comparatively democratic civilian rule was established in 1... ... read more
Tot: 0.02s; Tpl: 0.003s; cc: 4; qc: 6; dbt: 0.008s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1011.5kb