Baywatch

Det er nogle gange svært at skelne de rigtige skuespillere fra den virkelige verden. Men det er en ægte kvindelig livredder i "tårnet" : - )
Hollywood

July 14th 2009
14-07-2009: Basser til morgenmad ellers var der ingen forskel mht morgenmaden. Vi kører igen langs kysten og kommer nu til ’surfers paradise’. Dejlige strande i Santa Barbara og utrolig flot strandpromenade. Solen skinner, men Stillehavet er nu noget koldt. Vi fortsætter til Malibu Beach, hvor vi mener meget af Baywatch er optaget. Det skal man da se : - ). Hanne mener også, at vi kom ned a ... read more
North America » United States » California

American Flag Britain's American colonies broke with the mother country in 1776 and were recognized as the new nation of the United States of America following the Treaty of Paris in 1783. During the 19th and 20th centuries, 37 new states were added to the origina... ... read more
Tot: 0.096s; Tpl: 0.003s; cc: 4; qc: 27; dbt: 0.0238s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.4mb