Cestou na Decinsky Sneznik

Decinsky sneznik je najvyssia stolova hora.Na vrchu je vysoka rozhladna, odkial je vyhlad na celu okolitu krajinu
Ceske Svycarsko

July 2nd 2009
Ahoj.Minuly vikend som sa vybral konecne do Ceskeho Svycarska - uz som to dlho planoval.V sobotu som rano som siel vlakom do Usti nad Labem a odtial busom do dedinky Tisa - prvej zastavky. V tejto dedinke sa nachadza area Tiske steny s unikatnymi skalnymi utvarmi.Presiel som si velky okruh (je tam aj maly) a pokracoval som dalej cestou na najvyssiu stolovu horu - Decinsky Sneznik.Na vrchu je vyhli ... read more
Europe » Czech Republic » Ústí nad Labem Region » Hrensko

Czech Flag Following the First World War, the closely related Czechs and Slovaks of the former Austro-Hungarian Empire merged to form Czechoslovakia. During the interwar years, the new country's leaders were frequently preoccupied with meeting the demands of ot... ... read more
Tot: 0.345s; Tpl: 0.004s; cc: 9; qc: 40; dbt: 0.0458s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb