Udrejse

Oceania
January 18th 2006
Published: January 18th 2006

Udrejse

Vi rejser den 1. februar fra Kastrup Lufthavn til Frankfurt. Herfra flyver vi til Sydney og videre til Auckland, New Zealand hvor vores rejse starter.

Hvis man trykker på kortet kan man se hvordan vores udrejse ser ud.

3rd February 2006

Hvordan gik turen?
Vi er spændt på at høre nyt?Send gerne sms, evt .til Nikolaj.Vi betaler gerne regningen når du kommer hjem.Har I fået bil?jeg har også prøvet at sende en mail.Spændt på om du får den.Danmark er i semifinalen i håndbold.Ellers er Danmark ikke et populært land i østen alle muslimer er imod os p.g.a. tegningerne i Jyllandsposten.det er noget rigtigt møg.Bare de dog kunne sige ordentlig undskyld, så vi kan komme videre.Håber I har det godt.K.H.Lillian(mor)
12th March 2006

pip fra en far!
Nu er det vist på tide, at en far pipper lidt. Vi nærmer os jo en måned efter afrejse. Det har været meget spændende at se/læse om jeres oplevelser indtil nu (kun lidt misundelig!!)Fine billeder.Lige nu 28.2. har vi det herligste snevejr og ca. 0 grader. Det minder os om vores Norgestur, som vi stadig hviler ud efter. Man er jo ikke 54 mere.Lad os høre lidt mere nyt fra jer. Venter spændt. Sjovt nok så opfører computeren sig mærkeligt(kellos), når eksperten er bortrejst. Den er blevet langsommere, når ikonerne/thumbnails/billeder popper op. Jeg mener at kunne huske, det er sket før, men jeg kan ikke huske, hvordan vi løste problemet. Er det mon et svært indgreb? Nå, men bryd ikke hjernen med det. Jeg kan søge hjælp andetsteds. Håber alt ok - glæder os til news fra Sydøen. Forhåbentligt opfører Murphy sig ordentligt og tiltrækker vel ikke flere gråspurve?! Mange kærlige hilsener

Tot: 1.949s; Tpl: 0.011s; cc: 5; qc: 32; dbt: 0.0594s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb