Velankommet trods uventet stopover

New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » North Island » Auckland
February 4th 2006
Published: February 4th 2006

Saa er vi endelig ankommet til New Zealand. Efter 2 dogns flyvning med et lille ekstra stopover i Singapore sidder vi nu her paa den anden side af jorden. Vejret her er herligt, 27 grader, med meget faa skyer. Dagen i gaar bekaembede vi en grusom jetlag, saa det er forst i dag at vi kan nyde omgivelserne (se billederne).
Auckland er en fantastisk by med masser af liv og glade kinesere...Den er god nok. Det lader til at vaere et af deres yndlings rejsemaal. De lokale er ogsaa meget venlige.
Vi har i dag vadet byen tynd i klipklaps og bl.a. set paa nogle mulige biler til vores kommende "roadtrip". Vi var ude at kore i en af dem i den forkerte side(dog rigtig for Kiwierne).
Haber alle har det godt derhjemme, for det har vi her paa Auckland Central Backpackers Hostel. Skriv gerne nogle kommentarer.

Haber paa snart at kunne vende tilbage med nyt om vores bil...

Mads og Andreas / NZ

4th February 2006

Herligt at høre og se.
Hej begge to.Herligt at se og høre at alt går som planlagt.herhjemme er det sol ,men rasende koldt.glæder os til at høre og se mere fra jer.K.H.Alle fra odinshøjvej
5th February 2006

Fantastisk bil.
Hej Mads ogAndreaS. DEN SER DA HELT FANTASTISK UD.SPÆNDENDE AT HØRE OM JERES TUR NORDPÅ.KAN GODT LIDE BILENS MOTTO.dANMRK SKAL IDAG SPILLE OM BRONZE ,DE KUNNE IKKE KLARE DE STÆRKE SPANIOLERE.k.h.Lillian

Tot: 0.15s; Tpl: 0.012s; cc: 11; qc: 51; dbt: 0.0781s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb