so far so good - and so on!

Oceania
November 27th 2006
Published: November 27th 2006

Goda derhjemme.

haaber alt er vel, og at ingen er kommet noget til skade! (max en lille forkoelelse pga. vejret 😉

tilbage til vejret (og en stille tak til Martin) fordi vi efter vores visit i Sydney, lagde turen forbi hovedstaden Canberra - og her saa vi helt tilfaeldigt Kronprinsen i poncho, men da Mary var taget til Tasmanien, stod han der med et andet pigebarn, som skulle vise sig at vaere Maria Montell - se selv billedet ->

efter et stykke tid i Melbourne havde vi en spaendende dag med alle de "seje" dyr, og sluttede af med pingvinerne... til selve pingvin-paraden saa vi dem ikke, men gaet hvem vi saa fodre kaenguruer, i tror det simpelthen ikke (det gjorde vi naesten heller ikke selv!), men her staar/sidder han ->
til dem af jer der gaettede det - ganske rigtigt, kronprinsen i et casual outfit, i faerd med at fodre en bette kaenguru-unge. er det ikke soedt? det sjoveste var at da vi drejede hovedet omkring, saa vi hende her

og ja igen (man maa sige det virker lidt bizart) staar vi lige foran Maria Montell, som ogsaa fodrer en kaenguru!
sjovt at vi saadan er paa rejse med de royale taenkte vi!

saa sent som i forgaars var vi ude at svoemme med delfiner - FAAAAAAAAANTASTIC! og rart at der ikke kom nogen hajer forbi! men nu skal i hoere det sjoveste, (faktisk naesten mistaenkeligt, som om de havde fulgt efter os!) vi moedte igen Kronprinsen og Maria Montell - se selv her -> man skulle tro at kronprinsen havde beskyttet hende fra en haj, saa flaaet hans vaaddragt er, men hoeflig og beskeden, som han er, svarede han blot da vi spurgte, "aarh, det var ingenting!"

og her er saa et brand-new billede. her ser vi kronprinsessen staa med en wombat i armene, og Maria Montell staar og petter - saa Pingo har altsaa ikke gang i noget (ikke noget Mary ikke ved noget om i al fald!)

saa det var alt fra denne gang - et lille billedshow af de royale. dem ser i jo sikkert ikke nok til derhjemme, saa dem valgte vi at blaere os med at have moedt!

kan i nu allesammen have det godt, til vi ses/snakkes/skrives igen.

fred og kaerlighed Morten og Pernille!

27th November 2006

?
Hvis det er Maria Montell i har set dernede, hvem fanden var det så som jeg hev med hjem i weekenden? Godt at se at i bruger tiden på noget fornuftigt. Ha det nu godt :D
1st December 2006

tillykke med far
ja selvom det nok er d. 2 dec hos jer, må man jo heller sige tillykke med den gamle... jaaa, i skal jo ikk tro solen skinner over jer altid, så en poncho er sku ikk i vejen, i kunne jo nok have brugt lidt flere ;) men hva i jo på vej nord på, ender med i smider alt tøjet, men rart at hører man kan hjælpe de kongelig... og i ser sku godt ja.. og tak for kortet, håber i kunne se de små pingviner, for det kunne vi sku ikk hehe... glæde rmig til at hører om alice springs, pas på fluerne, har hørt rygter om de smager af H til.... kan i hyg jer og pernille husk at passe på morten den lille bette dreng... Knus og kram den store. ;)

Tot: 0.086s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 43; dbt: 0.042s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb