eeuwige sneeuw met kerst

Published: December 27th 2008

hey bloggertjes
ten eerst wil ik jullie allemaal een prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar wensen.
we zijn dus veilig en wel aangekomen in nieuw-zeeland ( zuidereiland).
we moeten wel even wennen aan het temperatuur verschil:D maar niets vergeleken met 2 graden natuurlijk.
we hebben dus eerst een paar dagen in hotel SO verbleven, een aanrader vind ik persoonlijk :D
Dan zijn we gaan kamperen eerst in een kiwi kamping in christchurch waar we Carolina zijn tegengekomen.
Daarna zijn we doorgereden naar Geraldine en hebben daar kerstavond geviert, met een uit kerstpapier geknipte kerstboom met voor iedereen een pakje...
We hebben ook lekker gegeten die avond, anders dan normaal met kerst maar het was lekker... en er was zelfs een dessert!
De volgende morgend zijn we naar mount cook gereden en daar hebben we dan onze tent opgezet en begonnen aan een wandeling,
toen begon het dus te regenen en was de wandeling iets minder leuk en veel te nat...
we zijn die avond dan maar vroeg gaan slapen want iedereen had koud en was nat dus ...
de volgende morgend stonden we op met de zon en begon het al gauw te regenen en zaten we dus heel de dag
Mount Cook Mount Cook Mount Cook

veraf :D
vast in de tent. mmm
de volgende dag hebben we snel opgeruimd toen de zon scheen en zijn we "snel" doorgereden naar wanaka om hier een paar dagen te kamperen.
ik kan al verklapen dat we met nieuwjaar bij fox glacier zitten:D

dikke kussen van una

nieuw-zeelandse vogelsnieuw-zeelandse vogels
nieuw-zeelandse vogels

wat vind je van zijn vleugeltjes ...

28th December 2008

Hallo de reizigers, blij nog eens iets van jullie te horen. Kerstmis was niet hetzelfde zonder jullie, maar we hebben wel veel aan jullie gedacht. Hopelijk nog veel zon en weinig regen, maar toch zeker warmer dan hier: 's nachts tot -6 bbbrrr!!! Nog veel plezier en veel warme knuffels.
28th December 2008

wonderschoon vanuit mijn zetel
amai als dat niet mooi is weet ik het ook niet meer ik vertel al jaren een verhaal over Charlotte de mus die vele avonturen beleefd en blijkbaar zit die nu grote sier te maken in Nieuw-Zeeland(met tijdelijke waaiervleugels) vele kerst-en nieuwjaarsknuffels voor alle opgedroogde globetrotters dank voor de inspiratie en in blijde afwachting van mijn pakje ps hoe zit het eigenlijk met mijn prijs van de Quiz in Amerika? (flightmiles are accepted)
4th January 2009

Beste wensen voor 2009
Aan mijn liefste wereld reizigers aan alle een gelukkig nieuwjaar 2009 en geniet er maar van om zoveel mogelijk bezienswaardigheden te ontdekken. vanwege Papa,bompa,jeannine,birgit
5th January 2009

pakjes zijn aangekomen, dankjewel voor de mooie dolfijn - hij heeft al in de boom gehangen hoor :-) nog veel plezier en geniet maar met volle teugen

Tot: 0.152s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 45; dbt: 0.0519s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb