kerst op new zealand xD

Published: December 27th 2008

hej <3
wy zyn in new zealand.
Nadat we een hele dag hebben gevlogen zyn we naar een super hotel gegaan in christchurch :D
er was een sauna en een fitnes kamertje met een mega tv en er was gratis internet
en een propere gezamelijke keuken met een afwasmachine.
De kamer zelf had een groot bed met een groot flatscreen tv ervoor 😊
dan had je nog een wc en een zalige douche! en de wekker deed alsof de zon opkwam en als je dan niet
opstond sprong de tv aan op een wakeup channel!
allemaal voor maar weinig geld :D
en dan is het hier ook nog eens heel goedkoop: 1 new zealandse dollar is 0.45 euro 😊
na dan een paar dagen te hebben genoten in het hotel en een auto gekocht te hebben zyn we gaan camperen...
we gingen naar kiwi kamping nogsteeds in christchudch en hebben daar nog even gekampeerd met Carolina
dan zyn we naar een andere kiwi kamping gegaan geraldine.
we zaten daar vlak by een cinema en voor kerst zyn ik una en Carolina naar madagascar 2 gaan kijken :D
leuke film in een grappig klein zaaltje :p
we hebben daar op kerstavond dan ook wat gevierd maar dat laat ik aan una om te vertellen :D
dikke kusjes <3
enyaaaa!

Tot: 0.142s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 44; dbt: 0.0453s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb