kerstmis in hawaii

North America » United States » Hawaii » Oahu » Waikiki
December 14th 2008
Published: December 14th 2008

Aloha bloggertjes
hier een berichtje van de reizigers.
we hebben een paar dagen verbleven op het spencer beach park op de Big Island. Hier hadden we een heel mooi plekje vlak bij het water en naast een haaienbaai en naast het prive strand van kamehameha de 1ste, waar hij zijn tempel heeft gebouwd om koning te worden.
Daarna zijn we overgevlogen naar Oahu om een paar dagen bij Roy te verblijven.
Roy heeft ons het eiland laten zien, en proeven ... we hebben shave ice geproefd en we zijn shrimps gaan eten mmmm...en lekkere chinees...en echt lekkere bananentaart, rambutans (soort lychee), gigantische lekkere pomelo( zo groot als een watermeloen).
we hebben het blow hole gezien, maar we moesten nog een terug gaan want het waren maar kleine spuitjes water.
We zijn gaan snorkelen in hanauma bay, maar de mooiste plaats is nog altijd de place of refuge.
En een strandwandeling op kailua beach.
We zijn 's avonds naar de kerstversieringen gaan zien. Hier zijn veel dingen versierd, mensen houden zelfs wedstrijden wie de kersboom het mooist versierd heeft.
We zijn ook mee kerstliedjes gaan zingen in een dagcentrum.
We hebben ook een kerstfeestje gedaan met gezang en een spel en er werd een stukje voorgelezen uit de bijbel, het stukje wanneer jezus geboren wordt. Dat was een leuke avond.
Roy en Richard hebben ook hawaiaanse muziek voor ons gespeeld toen het buiten heel hard aan het regenen was.
dikke kussen voor jullie
una
ps: zo zien jullie dat wij ook in de kerststemming geraken

kerstboomkerstboom
kerstboom

een kerstboom van de wedstrijd, om ter mooiste

22nd December 2008

hohoho
Gek hé, zo kerstbomen bij warm weer! Onze kerstboom staat ook al, wel iets minder flashy. Ik kijk wel graag naar de flikkerende lichtjes. Een dikke kus voor iedereen.
22nd December 2008

hi,wereldreizigers
Wij willen langs deze weg proberen onze beste wensen voor kerst en voor het nieuwe jaar over te brengen.Het is duidelijk dat jullie het super naar je zin hebben en dat dit het avontuur van je leven is.Geniet ervan en nog veel liefs van Chris,Peter,Katrien en Alexander.
24th December 2008

Kerst
Wij wensen jullie allemaal een zalige Kerstmis en een gelukkig Nieuwjaar. En geniet van het warme weer, misschien wel Kerst aan het strand, wie weet !
25th December 2008

wensen
Voor ieder van jullie een vrolijke Kerst en natuurlijk een héél gelukkig nieuwjaar.Alhoewel!!! Aangezien jullie nu het jaar van je leven leeft...........das pas gelukkig nieuwjaar (waarom doen we dat dan niet met zen allen?) Of tonen jullie ons hoe het ook anders kan? Geniet er maar verder van,ik doe dat hier op mijn eigen gewone manier. nen hele dikke knuffel van Gerda en Wolfje
2nd January 2009

hey wij wensen jullie ook het beste voor het nieuwe jaar en ja ons amuseren zal wel lukken dikke kus van ons Ann, Lies, una, enya

Tot: 0.196s; Tpl: 0.02s; cc: 7; qc: 45; dbt: 0.0603s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb