by Roy


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Hawaii » Oahu
December 12th 2008
Published: December 12th 2008
Edit Blog Post

mmmm...mmmm...mmmm...

mega koekii!!!!!!!!!!!!!!!! =D
hej!
nu zyn we al een paar dagen by Roy.
we hebben al gaan kijken naar de kerstversiering.
nu denk je: wat is daar nu aan...
maar het is echt leuk!
want ze hebben hier zoiets als wie de mooiste tuin heeft wint.
soms zyn de tuinen zo hard versiert dat het te vol versiert is en niet echt meer mooi genoemd kan worden...
of by bedrijven ofzo mogen ze tijdens hun werkuren het gebouw versieren dus je wordt er voor betaald!!!
we zyn ook naar een mega groot shoppingcenter gegaan... (zeker het dubbel van wijnegem =D)
en in een ander groot shoppingcenter kon je foto's laten trekken met Santa Claus. 😊
vandaag was het zo hard aan het regenen dat we niets konden gaan bekijken. ik vond het spijtig dat ik de sneeuw in belgie heb gemist... 😞 oh en ik juist van Roy een T-shirt van de university of hawai'i gekregen =D
hihi dikke kusjes!!!!!



Additional photos below
Photos: 2, Displayed: 2


Advertisement

hihihihi
hihi

ik ben willie wonka!!


12th December 2008

oeps vergeten... =)
sorry ik ben myn naam er vergeten by te schrijven... ale als nog dan: dikke kusjes van enya!!! en mele kalikimaka ( een zalige kerst =D )
12th December 2008

BY ROY
Liefste wereldreizigers, Als jullie interesse hebben in sneeuw,met alle plezier zal ik wat toezenden .......water van ginder hoeft niet hebben hiervan genoeg. dikke kussen van bompa
12th December 2008

by Roy
Hallo allemaal, Goed dat dat hier niet gebruikelijk is om alles zo overdadig te versieren! Ik heb deze namiddag de kerstboom gezet, en ik vind dat al vermoeiend genoeg. 't Is dat het zo gezellig is als er een kerstboom staat he. Zeg Enya, hebt ge al naar de maan gekeken? Ik wel zene! Waar gaat de volgende trip naartoe? Nieuw Zeeland? Is het daar ook warm nu? Hier hebben we vandaag 5 minuutjes zon gehad, en geen regen! Goed he? Alle, das alles voor vandaag. Nog veel groetjes, ook van voke, en een dikke kus voor allemaal.

Tot: 0.161s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 45; dbt: 0.0473s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb