the big island

December 1st 2008
Published: December 1st 2008

hey bloggertjes
hier nog een update :d
wij hebben een week verbleven in het hookena beach park wat echt wel super leuk was.
wakker worden met het uitzicht op de zee
met dus wel douche met water opgewarmd door de zon
we konden daar dus snorkelen en hebben veel vissen gezien vooral de yellow tang en de schattige stripebelly puffer en de spotted eagle ray (diegenie die finding nemo hebben gezien, eagle ray is de zoals de leraar van de visjes).
we hebben ook een dolfijn zien springen in het water, vrij als een vis
Na deze zalige week zijn we naar de vulkaan gereden en hebben we daar verbleven waar we naar een lava tube zijn gaan zien en waar de lava in de zee stroomt een heel mooi zich maar we moesten wel nog vrij ver weg blijven.
na een uitputtende dag kwamen we de rust van onze tent opzoeken , wow verschoten wij ff toen er gewoon een hele troep mensen, auto's, fieters onze camping inpalmden voor hun ultra man kampioenschappen ( 1ste dag was 6mijl zwemmen en dan 90 mijl fietsen en das zijn hier serieuse bergen om boven bij de vulkaan te geraken).
wij hebben hier ook thanksgiving geviert (met kalkoen, pompoen, kokosnoot, zoete aardappel,...) iemand kwam ook thanksgiving vieren met de familie maar die had veel te veel eten en dan is die iedereen van de camping komen uitnodigen voor mee te eten.
we zijn dan doorgereden naar het mac kenzie state park met echt de vieste wc die ge u maar kunt bedenken we zijn dan toch maar 1 nacht gebleven ... (we moesten dringend naar het wc en niemand wou op die vieze :D)
Dus zitten we hier in het pineaple park met douche wc ,... alles wat we nodig hebben :d
we hebben vandaag ook naar het lava three park geweest wat wel mooi was en naar een hot tube zeewater verwarmt door lava, zalig ...

dikke kus bloggertjes
en geniet nog van de foto's :D
una

2nd December 2008

the big island
Deze was zeker en vast géén koude vulkaan!!! En wij maar bibberen!
4th December 2008

thanksgiving
Als jullie terug in Belgie zijn , kunt U dit voor mij ook eens klaar maken?????? Dikke kussen papa
8th December 2008

Parken
Jullie zijn wel echte bofkonten he. Alle dagen in een ander park. Als wij dat hier doen is het altijd naar hetzelfde en dan nog om de hond uit te laten. Ik wens jullie nog veel reisgenot en veel propere w.c.'s. Dirk
9th December 2008

Hallo avonturiers, 't is leuk om jullie avonturen te volgen. Zo te zien verloopt alles prima. Ik vraag me nog steeds af hoe Ann erin geslaagd is zoiets te plannen en te organiseren??? Of is dat meer Lies hare winkel geweest?? Hier in België valt heel wat minder spectaculairs te beleven, geniet er dus maar van, zet nog veel reisverslagen op de site zodat we kunnen volgen (en jaloerser en jaloerser worden...) Groetjes aan iedereen, Werner en Els
9th December 2008

Jullie beginnen er al echt als wereldreizigers uit te zien :)
12th December 2008

greetings!!!
Hello Beloved Family, Just droping a line or two. We miss you and want you to know that. I did enjoy your visit so much. You are all very special angels indeed. Lies, thank you so much for the frog. I have with me near the computer and I hug it as if I am huging each one of you daily. Maxine, says hello. We hope to see you again. Much love, gratitude for your visit. You did bring us gifts of a very deep nature within the heart. Much love, Ana

Tot: 0.17s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 48; dbt: 0.0777s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb