winter in hawaii


Advertisement
North America
November 17th 2008
Published: November 17th 2008
Edit Blog Post

hey bloggers
ik zal de titel even nader verklaren: als je aan hawaii denkt aan wat denk je dan? Hmmm...
Ik denk dan aan zon, zee en strand. Ik had nooit gedacht dat ik mijn dikke winterkleren nodig zou hebben in hawaii.
Maar dit was echter wel het geval op de vulkaan. We waren dus onderweg naar de camping en we moesten zien dat we geen koeien meenamen want tussen de wegen was er een koeien wei. Toen we aankwamen aan de camping was er een enorm temperatuur verschil, wat we eigenlijk niet verwacht hadden.
de eerste dag/ morgend zijn we naar de zonsopgang gaan zien helemaal boven de vulkaan, we reden zelf zo hoog dat de wolken onder ons waren. Dat was allemaal zeer indrukwekkend.
De volgende dag zijn we een wandeling in de vulkaan gaan maken naar een krater wat ook wel de moeite was.
s'avonds zijn we aan het kampvuur gaan zitten bij een echt native american ( indiaan). Hij heeft ons wat indiaans geleerd, ik ben het nu al vergeten en hij heeft op zo'n indiaanse fluit gespeeld. Dus een echt hawaiaan authentieke hawaiaan zijn we nog niet tegen gekomen, maar nu wel al een indiaan.

dikke kussen voor jullie
una

Advertisement



17th November 2008

winter in Hawaii
Hallo de reizigers, prachtige foto's, alleen jammer van de temperatuur! Nog veel plezier en kusjes voor allemaal.
21st November 2008

Super !!!!!
Prachtige zonsopgang !!! Nu maak je mij toch efkens compleet jaloers ;-)

Tot: 0.151s; Tpl: 0.012s; cc: 10; qc: 46; dbt: 0.0573s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb