Paihia


Advertisement
New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » North Island » Bay of Islands
June 13th 2006
Published: June 19th 2006
Edit Blog Post

90 miles beach90 miles beach90 miles beach

Mig i en Mercedes ;)
Efter et par dage hos familien Kerr i Auckland tog jeg bussen fra Albany og til The bay of Island - byen Paihia. Havde booket et hostel og de kom og hentede mig ved bussen. Og sikke et hostel - helt vildt hyggelig og meget hjemligt og MEGET anderledes i forhold til standarden i Central Amerika!! Saa ja her endte jeg med at blive en del dage.

Tog jo herop fordi jeg havde haabet at kunne dykke Rainbow Warior, men da det var vinter sesson var der ikke nogle af dykkerklubberne der tog derud medmindre man var minimum 5 personer...saa desvaerre!
Men fik set en masse andre ting og ikke mindst slappet max af.

Den ene dag tog jeg faerge ud og se Hole in the Rock - her saa vi bl.a. en masse vilde delfiner.
Tog ogsaa en tur som tog det meste af dagen op til Cape Reinga - Vild udsigt og ja saa kunne vi jo se de to have moedes..men det fede paa denne var bl.a. at vi proeve at body boarde ned af de kaempe sandbakker (har desvaerre ikke nogle billeder herfra) men shit hvor var det sjovt!... og saa at se 90 miles beach - helt utroligt!!!


Additional photos below
Photos: 19, Displayed: 19


Advertisement

Hole in the RockHole in the Rock
Hole in the Rock

Mig..:) (og en noget skaev horisont!)
Hole in the RockHole in the Rock
Hole in the Rock

Og ja der har vi det saa: et hul i en sten!
Cape ReingaCape Reinga
Cape Reinga

Lighthouse


Tot: 0.056s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 25; dbt: 0.0241s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb